2010. július 24., szombat

Ezvan most

Azt hiszem megint ideje lenne írni. Vagy valami hasonló.
Nem tudom mi van velem, azaz inkább mi volt velem az elmúlt pár órában, de elég ramatyul éreztem magam a hülye bébiétel vagy nem tudom mi miatt. Most egész jól érzem magam, csak a fejem fáj picit, de az lehet, hogy a fújdogáló szellők miatt. Jó lenne azért ZP-be menni, ha már kiváltottam azt a nyamvadt zöldkártyát. Elég megalázó volt számomra, így a 18. születésnapom küszöbén, de most mit csináljak, ha máshogy nem engedik hogy betegyem a lábam? Ja de, szülővel. Na ne :D

Kicsit rossz belegondolni, hogy mindjárt itt az iskola. Nem lenne szabad nagyon komolyan vennem a dolgot. De ha meg nagyon nem veszem komolyan akkor meg az a baj. Én nem ismerem ilyen szempontból az arany középutat, nem tudok egyszerűen pont jó mértékben koncentrálni az iskolára, vagy nagyon leszarom vagy túlgörcsölöm magam.

Már megint zaklatnak, hogy menjek ki Ausztriába. Anya már viszonylag kezd leszállni, de most azt mondta, hogy legyen 4 nap, amiből egy úgyis utazással telik el, 3 nap alatt meg nem lehet unatkozni. Azt mondta, hogy azt mondja, hogy megyünk, aztán ha mégsem akarok akkor azt meséli majd be hogy beteg lettem és el van intézve. Hát nagyon remélem is.

Starry Eyed-ot hallgatok ami valahogy mindig Danira emlékeztet meg arra, hogy basszus mennyire hiányzik. Pedig 1 napja láttam utoljára, de akkor is nagyon szeretnék már vele lenni, mert hiányzik, hogy azt mondja nekem, hogy “szeretlek Pocokmacika”. Jó lenne érezni, hogy átölel, meg jó lenne ha láthatnám ahogy nevet. Mert azt nagyon szeretem :D A legszebb nevetés a világon :)) Szeretlek ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése