2013. november 5., kedd

Tegnap


Végre élveztem a labort. Minden szerelést prímán megcsináltam, a reakció is rendben ment, nem bénáztam (bár egy kis benzaldehid ráment a kezemre egy jó nagy piros foltot hagyva, csípett mint az állat.. kesztyűn keresztül ráadásul). Mondjuk a vákuumdesztilláció végére már alig álltam a lábamon és kezdtem nagyon fáradni, úgyhogy amikor végre ágyba kerültem, akkor hihetetlen gyorsan aludtam el. Mostanában amúgy elég nehezen alszom el, folyton jár az agyam. Reggel meg nagyon korán kelek. Az eredmény: egész napos fáradtság.
Egyébként vicces volt, beszélgetek Lacival a vége felé, erre kiderült, hogy ő is nézi a Dr. G-t. Felkiáltok, hogy nahát, azt hittem azt csak én nézem! Erre még ketten válaszolnak a laborban, hogy ők is nézik. Háhá, azt hittem csak én vagyok így rákattanva a Discovery ID-ra :D Kár, hogy már nincs a műsorkínálatban.. Nem is nézek tévét így. Nem is értem miért van tévé a szobámban. Lehet, majd bekapcsolom egyszer nosztalgiából. :DD
Kiderült amúgy, hogy nem csak nekem van tele a tököm az egyetemmel, másnak is. Sokszor teljesíthetetlenek a követelmények a normális halandó számára, a tanárok többsége meg.. Ehh. Nem tanít, csak diákat olvas fel, esetleg kihívja a táblához a diákolimpiásokat feladatot megoldani, aztán ők úgyis tudják, léphetünk tovább. Mi meg csak pislogunk. Szóval most sokan keressük az alternatívákat, én még mindig nagyon gondolkozom azon mit csináljak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése