2014. március 23., vasárnap

Nosztalgia vasárnap

Elkezdek egy új "rovatot", aztán vagy folytatom, vagy nem. :D Mindenesetre rámjött a nosztalgia egy-két dolog miatt, úgyhogy úgy gondoltam, miért is ne? Kéne már valami a blogomra, ami nem a folytonos nyavalygásom (bár nem kizárt, hogy nyavalygós nosztalgiázás is lesz :D).

Ezt a számot majdnem 2 éve hallottam először, amikor Geri kitette Facebookra. Március 31., szombat volt, totál kibuktam, hogy a matek próbaérettségim milyen szarul ment (60%.. élesben aztán meglett a 87%). Aztán egész nap ezt hallgattam és megnyugodtam. Természetesen egy hónapig folyton ez ment, úgyhogy elég hamar meguntam. :D
Most ráakadtam megint a kedvenc videóim között Youtube-on, úgyhogy megint betettem (az új fülessel baromi jól szól!). 10 perccel később Last.fm-en böngészve láttam, hogy jön a Parkba májusban. Juhuuuu! Kár, hogy senki nem jön velem úgysem, mert nem szereti senki. :D Ahogy még vagy ezer másik zenémet sem. Nem baj, lelkesedésem töretlen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése