2015. január 9., péntek

Magamban beszélni szeretek, de magamban írogatni nem annyira, gondolom ezért sem került már ki bejegyzés hónapok óta. Pedig régebben (15 éves koromban...) napi szinten nyomasztottam másokat a hülye gondolataimmal. Persze voltak olyanok, akik még olvastak is, talán ezért. Elviekben most is követnek ketten, a gyakorlatban ez szerintem kevésbé igaz. Mindenesetre folytatom a blogolást, hátha valahogy idetéved valaki (vagy nem - ez valószínűbb).

Életem legrémisztőbb vizsgája lesz egy hét múlva: analitikai kémia. Alapvetően a szervetlen (2)-ről gondoltam ezt, most viszont előbb említett borzalom átvette a vezetést. Talán azért, mert ha megbukom, akkor fél évet csúszok, ráadásul úgy, hogy fizetnem kell már. Hurrá.Viszont szervetlenből is átmentem, méghozzá egy csodaszép hármassal. Úgyhogy elhatároztam, hogy befejezem a nyafit, és átmegyek jövő héten csütörtökön ezen az egészen (de legkésőbb a második vizsgaalkalommal). Meg tudom csinálni, csak nem szabad, hogy más elvonja a figyelmemet.


Szerencsére megtaláltam a kávét, ami ugyan ízre nem a legjobb, viszont hatásosságát tekintve igen: sima Nescafé classic. Igen, az egyik leghíresebb kávé, és én még nem próbáltam. Eddig bármelyik másikból megittam egy bögrével, és már húztam is a lóbőrt. Ebből megiszok egyet délután háromkor, elmegyek edzeni, hazaérek, és még hajnali kettőkor sem vagyok álmos. Nem tudom, mi történt velem, de örülök a hatásnak.

Mindent összefoglalva: végre visszatértem, örvendjen mindenki. Majd csinálok valami még rondább dizájnt, ha lesz egy kis időm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése