2015. július 6., hétfő

Végre költözünk!
Szinte biztosra mondom, hogy a mai napot senki nem várta nálam jobban (na jó, talán Robi ugyanannyira várta már, mint én). Sikerült olcsó albérletet szerezni, úgyhogy végre elkezdhetjük kettecskén a közös életünket egy másfél szobás, harmadik emeleti, erkélyes lakásban. Hivatalosan július elejétől miénk, de most jutottunk el odáig, hogy az összes cuccot átvigyük. Ez persze főleg az én dolgaimat jelenti, két óriási táska könyvvel, na meg a ruhák, cipők.. Egyébként aludtunk már ott egy párszor és egészen csendes éjszaka a környék (kivéve, mikor a buszokat kalapálják a mellettünk lévő buszgarázsban, de esküszöm, még ennek is van egy hangulata). Most még hátra van a berendezkedés, meg az otthonná varázsolás, de ez szerintem hamar meglesz. :)
Persze azért hiányozni fog az itthonlét, mert mégiscsak itt éltem már négy éve, és még az új helyet meg kell szokni. Na meg sokkal könnyebb, ha az ember segge alá rakják a dolgokat és nem kell érte megdolgozni.. :D De ennek már vége, sokkal jobban élvezem ezt, hogy mi teremtjük meg magunknak, amit kell. Robinak ez persze nem új, csak nekem kell még ezt megszokni. Viszont nagyon élvezem. :)
Szóval ha lesz időm a háztartás meg a két meló mellett (dm és T-Systems) írni, akkor biztos jönnek a kezdő háziasszonykodós posztok, lévén főzni is csak most tanulok meg és a jelenlegi egyik legnagyobb problémám, hogy mosóporral vagy géllel mossak, illetve melyik márkával.. :D Úgyhogy lesznek még itt gondok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése