2015. december 28., hétfő

Lemaradtam

Miért van az, hogy én szinte csak ilyen posztokat írok?
Megint nem jártam itt hónapokig, pedig emlékszem régen (kis pisis tinilány koromban) naponta hat bejegyzés született. Persze erről is panaszkodtam már egy korábbi írásomban.
Na jó, be kell vallanom, azért elég elfoglalt voltam. Egyszer majdnem én kerültem kórházba, másszor meg Robi, bár neki sajnos ténylegesen bent kellett töltenie pár napot. Más kérdés, hogy fogalmuk nem volt, mi a baja, először vakbélgyulladásra gyanakodtak, végül kiderült, nem az. Aztán távozáskor a zárójelentésre az került, hogy tonsillectomia, azaz mandulaműtét (WTF?!). Tehát sajnos volt most lehetőség megtapasztalnunk, hogy a magyar egészségügyi ellátás a béka segge alatt tanyázik, elég mélyen.
Egyébként jó sokat dolgoztam, volt olyan, hogy két hétig szünet nélkül melóztam és suliba jártam. Hétköznap T-Systems, hétvégén dm (vasárnap is..). Persze szerencsére ennek meglett a gyümölcse, kaptam egy elég rendes fizetésemelést (mármint diákbérhez képest) és céges telefont is. Úgyhogy nem hiszem, hogy most már gyakran fogok dm-be járni, szerencsére.
Most persze vizsgaidőszak (már a hetedik... -.-), nem szeretem összeszámolni hány vizsgám lesz, de olyan 7-8 biztos. De már lazábban veszem, valahogy túl leszek rajta és kész.
Búcsúzóul még ország-világ szeme előtt megígérem, hogy idén még írok! Szóval írok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése