2012. november 13., kedd

Az 5-ös lista

Ross után szabadon (meg mert már tényleg összeállítja mindenki) leírom az én ötös listámat azon férfiakról, akivel szívesen összefeküdnék.. (de hülyén és ribancosan hangzik :D)


Az ötödik helyezett...

Alexander Skarsgård (mint Eric)



Azt hiszem pont a listához illő képet sikerült találni. Aki nem ismerné, a True Bloodban játssza a vámpír Eric Northman szerepét. Igazi badass karakter.

A negyedik helyezett...

Michael C. Hall (mint Dexter)


Amerika, és az én kedvenc sorozatgyilkosom. Csak és kizárólag szakáll nélkül közepes méretű szőrzettel és ebben a felsőben, nem azokban a béna ingekben :D Bár szerencsére a való életben nem vesz fel ilyen bénaságokat :)

A harmadik helyezett...

Ian Somerhalder (mint Damon)


Ez a választásom kicsit sablonosnak tűnhet, ám mivel én is The Vampire Diaries fan vagyok, ezért azt hiszem ő egy kötelező választás. Főleg, hogy gonosz, önző dög, és őket szeretjük (főleg, hogy én is gonosz, önző dög vagyok).

A második helyezett...

Jared Padalecki

 Nem, mint Sam, hanem mint Jared Padalecki. Viszont szigorúan a mostani, 30 éves Jared tetszik, hosszú hajjal, a régi nagyon bájgúnár volt :)

Az első helyezett...

Colin Firth


 Nem túl fiatal, már 52 éves, viszont mintha most taposná a harmincas éveit, olyan szexi. Nem mellesleg kiváló színész (2011-ben Oscart is kapott végre), aki 8 éves korom óta a legnagyobb kedvencem. :)

Rövid kis lista azokról, akik nem sokkal, de sajnos lemaradtak:
  • Jensen Ackles
  • Iwan Rheon
  • David Duchovny
  • Hugh Grant
  • Matt Damon
  • John Cho
  • Jeffrey Dean Morgan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése