2012. november 21., szerda

Mostanság-manapság

Ezerrel megy az egyetemi élet, jönnek megint a ZH-k, és már kissé kezd elszakadni a cérna, kezdek kimerülni. Most is még csak 10 óra, de már meg akarok halni az álmosságtól. Jó, gyakoroltam egy kicsit számgyak zh-ra, meg szobabicóztam egy kicsit, lehet az is hozzátesz.
A fogyókúrám az halad valamennyire, már talán fogytam is egy kilót. Eddig nem tűnik olyan nehéznek, de nem bírtam ma megállni, hogy ne egyek egy kanállal Danó bableveséből :D Viszont tök boldog vagyok, mert hárman nyomjuk a fogyit, én, Dóri és Viki. Kíváncsi vagyok meddig húzom, de a féléves határidőt nagggyon szeretném betartani. Elég erőteljesen hiszem, hogy sikerülni is fog. :)
A másik, hogy a csapból is ez a "szénszünet" vagy mi a bigyó folyik, hogy vizsgaidőszak kellős közepén be fogják zárni az egyetemet, mert a kedves állambácsi megvonta a támogatást. Most hallottam a híradóban, hogy szeretett egyetememen "csak" 500 vizsgát fognak törölni. Tehát a vizsgaidőszak nem csúszik, csak kevesebb vizsga lesz. Ez meg így nagyon izgi lesz, mert a vizsgáim fel fognak torlódni, sőt nagyon nem engedhetek meg magamnak semmilyen bukást :) Úgyhogy most még ezen is aggódhatok, és az élet csodás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése