2016. február 1., hétfő

Zenélős

Midnight Moon "felhívására" jöttem én is a zenélős poszttal. Imádok zenéket mutogatni, szóval kapóra jött. :3

Egy zene, ami(t)...
... az elmúlt időben szerettél meg nagyon
Két dal között vacilláltam, de úgy döntöttem, hogy nem akarok választani, úgyhogy az első:
Nemrég kezdtem el nézni az Empire-t, mert Robitól mást sem hallottam, csakhogy mekkora királyság. Valamelyik nap is ez ment, aztán meghallottam ezt a számot. Egészen megtetszett, úgyhogy eldöntöttem adok a sorozatnak egy esélyt. Az is bejött, úgyhogy most azt darálom, ezt a számot meg hallgatgatom. :)
A másik pedig ez:
Vizsgák előtt hallgattam mindig a villamoson, mert valahogy mindig erőt adott hozzá. Valahogy mindig úgy éreztem magam tőle, mint egy bokszoló, mikor bevonul a ringbe. :D
 
... szerinted pár év múlva is ultimate kedvenced lesz
Ez a pont nem volt nehéz, abszolút könnyen választottam:
  Lehet velem vitatkozni, hogy miért pont ezt a Rammstein számot választottam, de nekem valahogy örökre ez marad a kedvencem. Van sok más favorit is, az tény (Asche zu Asche, Tier, Los, Adiós, stb.), de ez valamiért az abszolút. Imádom ezt a menetelős stílusát. :D

... ki sem néznének belőled az emberek, hogy ilyet is hallgatsz
Az előző pont már árulkodott, hogy esetleg szeretem a metált, de óóó jaj, egyesek nem is sejtik, mennyire (Sieglinde pedig tuti emlékszik még a fekete ruhás, bakancsos korszakomra). Hallgattam elég sötét zenéket is, de itt egy kevésbé sötét, ami máig nagy kedvencem:
 
... legszívesebben megtanulnál lejátszani valamilyen hangszeren / énekelni
Énekelni egyiket sem akarom megtanulni, bármit elkornyikálok. A hangszeres dolog az már más:
A szegedi zsinagógában jártunk osztálykiránduláson olyan 11 éves korunkban és az orgonás megmutatta tudását. Ezt játszotta le, és olyan jól szólt, hogy máig beleborzongok. Azóta nagy kedvencem ez a darab, néha meg-meghallgatom.
 
... abszolút a gyerekkorodra emlékeztet   
Kapásból két dolog jutott eszembe. Az egyik a következő dal:
Egy éves voltam, mikor a szám kijött, anyukám pedig folyton ezt hallgatta (na meg a többi Ace of Base számot). Ezért természetes, hogy kismillió dalt tudok még tőlük kívülről.
A másik dal:
Na jó, nem teljesen ez a szám, de ismerőséknél voltunk valamelyik nap, és kellemesre ittuk magunkat, úgyhogy megint előkerült Kadlott Karcsi. Ő pedig tipikusan azokat a mulatós zenéket nyomja, amikre kis pisis koromban a lagzikban roptuk vidéken, mikor még ott laktunk. Na meg nagybátyám a dédiék udvarában egy kocsmát üzemeltetett, ahol csak Mc Hawer és a Tekknő szólt (de ez már egy más téma). Én is majd igazi falusi lagzit akarok, ahol ilyen számok mennek és szerencsére Robi is.

2 megjegyzés:

  1. Annyira durva, hogy ezeket a retro számokat már kb. az első ütemüktől felismerem, de név szerint egyet sem ismerek (túl pici voltam ahhoz még hogy ilyeneket megjegyezzek:D). Úgyhogy most egy újabb szám jött vissza nekem úgy 15 évvel ezelőttről... köszi! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D Nekem is sok ilyen szám van, amiről fogalmam nincs micsoda név szerint, de rögtön felismerem én is őket. Örülök, hogy segíthettem! :D

      Törlés