2016. január 25., hétfő

#fml

Vajon hogyan fogok átmenni egy olyan tárgyból, ahol a tanár döbbenettől dülledt szemekkel néz rám, amikor azt a választ adom a kérdésére, ami le van írva a diájában?

Szóval az úgy történt, hogy anyagtudomány vizsgám volt a legbunkóbb nővel. Az aerogéleket húztam, örültem is neki, mivel nem egy nehéz tétel. Szépen kidolgoztam, gondoltam na, most nem szúr ki velem, főleg, hogy sok kérdésére tudtam volna válaszolni más tételekből is. Erre megkérdezi tőlem az elején, hogy mik az aerogélek, milyen anyagból állnak. Mondtam neki (ami a diájában is le van írva), hogy kerámiák, polimerek, hibridanyagok, üvegek alkothatják. Furcsálltam amúgy ezt az üveg dolgot, de le volt írva, na. Erre olyan lenéző arccal bámul rám, hogy milyen rohadt butaságokat mondok, hogy majd' elsüllyedtem. Gondoltam na jó, biztos rosszul emlékeztem. Erre rávágta, hogy csak kerámia, és ha ezt nem tudom, nincs miről beszélgetni, és kivágott a vizsgáról. Megsemmisülten kullogtam el.. Erre hazajövök, megnézem a diáját:


Aha, oké, szóval azért lettem kirúgva a vizsgáról az első kérdés után, mert tudtam amit leadott. Oké. Oké.

Nem lett volna nekem ez olyan fájó pont, de sokat tanultam, utolsó vizsga lett volna, de nem, mehetek pénteken. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése