2016. január 2., szombat

Fogadalmak 2016

Igen, mert mit sem ér az újév fogadalmak nélkül. Ugyan elkéstem vele egy napot, de sebaj, volt időm átgondolni, hogy mi az, ami igazán fontos. Remélem idén többet sikerül betartani, mint az eddigi évek során (érdekes, mindig így kezdem ezeket a bejegyzéseket..).

1. Többet tanulni: nagyon nehezen megy a tanulás, két okból kifolyólag: rettenetesen lusta vagyok, illetve nem igazán érdekel a tanulnivaló. Egészen nagy szívás erre rájönni így a negyedik egyetemi évemben, de mindegy, most már befejezem. Egyedül a biológiai kémia érdekel, de természetesen van vagy 2-3 ilyen tárgyam összesen. :) De ez már egy másik kesergős poszt tartalma lesz.

2. Többet foglalkozni a hajammal: mióta szőkére festettem a hajam, azóta sokkal nehezebben kezelhető, sokkal jobban hullik és sokkal jobban töredezik a hajam. Elég szerencsétlenül nézek már ki, úgyhogy elhatároztam, hogy végre elhasználom azokat a kencéket (hajfény, hajápoló olaj, egyenesítő, pakolás, hajmaszk...) amit nagyanyám vett nekem. Ennél rosszabb már úgysem lehet.

3. Egészséges életmód: a klasszikus újévi fogadalmak egyike. Sokkal több főzés, sokkal kevesebb rendelés és gyorskaja, sokkal több mozgás, és -15 kiló. Valahogy ezeket tűztem ki magam elé így az évre, amibe remélem, ezúttal nem bukok bele.

4. Min. 30 könyv elolvasása: Előző posztomban már keseregtem egy adagot, hogy 2015-ben keményen 6 könyvet olvastam el, úgyhogy idén tényleg szeretném becélozni ezt a harmincast. Elvégre mi ez, 0,58 könyv egy hét alatt, azaz kb. két hetente kellene elolvasnom egy könyvet. Régen ez nekem két napig tartott maximum, úgyhogy nem kéne magamra szégyent hozni.

Egyelőre azt hiszem ennyi. Gondolkodtam, hogy valami "lelki változást" is beiktatok, de nagyon jól tudom magamról, hogy azokat úgysem tartanám be, mert sosem tanulok a hibáimból, makacs is meg naiv is vagyok, szóval kész katasztrófa.

Ti írtatok össze/gondolkodtatok újévi fogadalmakon?
[Olvastam valahol, hogy a kedves blogolvasókat is meg kell szólítani, ha sikeresebb akarsz lenni ebben az egészben, úgyhogy ezt teszem. Persze nem áltatom magam nagyon, hogy válasz is érkezik, de próba cseresznye.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése