2016. január 6., szerda

Engem nem érdekel, hogy még van hátra 7 vizsgám,

de meglett a reakciókinetika!

Nagy mumus volt már ez a tárgy, főleg, hogy mindenki azt mondta LEHETETLEN átmenni a tanárnál, mert annyira kukacoskodik. Ehhez képest egész jó kedvében volt ma. Ez volt egyébként az utolsó fizikai kémiám (a kolloidika, termodinamika és elméleti kémia mellett). Ezt szerettem a második legjobban ami nem jelenti azt, hogy bármelyiket is szerettem egyáltalán. Egyáltalán nem az én erősségem ez a fizkém, főleg a matekos deriválós-integrálós szarságok. Ennek ellenére mind az elektrokémiát, mind a sima reakciókinetikát (angolul!!!) fel fogom venni következő félévben. Aztán első óra után meglátjuk mennyire akarom felkötni magam. :)))

Juhu, de boldog vagyok!

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :))
    Egyébként nálunk is az van, hogy rengeteg rossz kering 1-1 tanárról, hogy fú ha rossz kedve van mondhatsz bármit, kivág mint macskát szarni, kb. össze is f.stam magam mikor hozzá kellett menni vizsgázni, előttem ráadásul felhúzták az agyát, mindenki már a tételkihúzásnál dobálta vissza a tételét... aztán leülök, mondom a tételt, félbeszakít a végefelé, kérdez 1 dolgot, arra épp tudok válaszolni véletlenül:D, és azt mondja ötös.
    Gondoltam LOL!!!
    Aztán azóta én is rájöttem, hogy igazából ő a legjobbszívűbb és legkorrektebb tanár kb az egész szakon, csak egyesek képesek ferdén látni a valóságot és a tanárt hibáztatni ha ők nem tanulták meg az anyagot.
    Jó, ez egy példa a sok közül, pont egy olyan tanárhoz megyek jövő héten akiről szintén csak rosszat hallottam, hát, remélem hogy hasonló vizsgaélményben lesz részem mint ezelőtt... meg mint most neked. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :))
      Nekem is volt olyan egyszer (pont fizika vizsgán, ami szintén nem az erősségem), hogy az orrom előtt húzták fel a tanárt, aki elég mufurc volt amúgy is. Annyira ideges lett, hogy mielőtt én kerültem volna sorra, kiment egy fél órára kávézni. Végül 4 órán keresztül szívatott a kettesért (de meglett!).
      Nekem is van egyébként ilyen tapasztalatom, hogy van egy-két nagyon korrekt oktató, akiről rémségek terjengenek, csak azért, mert megbuktatott egy-két embert, akik alap dolgokat nem tudtak. Vannak viszont borzalmasak is, akik tényleg szökőévente egyszer engednek át egy-egy embert. :)
      Mindenesetre neked nagy hajrá a következőhöz, reméljük aranyos lesz és korrekt! :)

      Törlés
    2. Köszi, neked is a többihez! :)

      Törlés
  2. Woohoo, már ott a fény az alagút végén!:D

    (amúgy az a négy órás fizikavizsga tényleg annyi volt, ebből kettőt kint vártam a folyosón)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeen, ott van!!!! Elég halvány azért :( :D

      Törlés
  3. az egyik legnagyobb igazsag amit az egyetemrol tudni kell: nem szabad mindent elhinni amit a tanarokrol mondanak(kb. 15% igazsagtartalma van a pletykaknak)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, az tuti. Már csak egy vizsgám van, ennél viszont a pletyka nem tévedt, valóban nagyon szemét a nő. :(

      Törlés