2016. január 20., szerda

Na, a mai nappal túl vagyok a 8. vizsgámon is. Érdekes módon ezt vártam a legjobban ("A modern biológia alapjai" - kicsit vicces, hogy pont a bioszos tárgyat várom kémikusként), mert gondoltam, hogy érdekes lesz tanulni. Az is lehetett volna, ha bejárok órára. A diák viszont olyan érthetetlenek voltak, hogy nem is értettem mi a fenét próbálok a fejembe erőszakolni. Kár, mert volt szó a klónozásról, PCR-technikáról, proteinchipekről, ELISA-ról meg blottolási technikákról.
Szóval próbáltam felfogni az összefüggéseket a diára random felhajított szavak között, de meguntam, és nekiálltam inkább tortát sütni. Életem első olyan tortára amit recept nélkül sütöttem, csak úgy érzésből, és isteni lett. Biztos a nagy nyomás hatására sütök ilyen jól. Lehet, hogy ma is kéne alkotnom valamit a konyhában, és akkor a holnapi szerves spektroszkópia vizsgám is meglenne. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése