2016. március 28., hétfő

A napokban végre letudtam a KRESZt, csütörtökön voltam belőle vizsgázni. Baromira izgultam a terem előtt, az előtte lévő másodpercekben pedig nagyon bezártnak éreztem magam abban a kis boxban, amibe leültettek, már-már rosszul voltam. Egy srác próbált lenyugtatni, mert látta rajtam, hogy teljesen kész vagyok. Aztán elindították a vizsgát, én pedig remegő kézzel próbáltam a helyes válaszra nyomni, magamat pedig úgy kellett kényszeríteni, hogy ne csak átfussak a kérdésen, mint otthon, hanem olvassam végig vagy kétszer. Időközben egészen nyugis lettem, bár a bezártságérzés nem csökkent. Aztán eljött az utolsó kérdés, nagy nehezen rányomtam az általam helyesnek vélt válaszra. Csodálkoztam, de 6-7 perces időmmel én végeztem először. Az utolsó oldalon pedig megjelent az eredmény:


Megfelelelt.
75 / 75

Nem kicsit voltam boldog. Legszívesebben felugrottam volna, de beértem egy levegőbe öklözéssel is.
Szerdán reggel 9-kor pedig életemben először fogok a volán mögött ülni. Már nagyon izgulok. Remélem Viki apukája tényleg a türelem mintaszobra. :D >

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése