2016. április 16., szombat

Szóval az utóbbi időben lett egy cicánk:

Ciccaaa
 
Első cicatulajdonos vagyok (sőt, állattulajdonos is, 6 éves koromban volt kiskutyánk vidéken, az nem számít), szóval kissé furcsa még a szituáció. Szerencsére R régi motoros, ő nagyon tudja mit kell csinálni velük. Most viszont egyedül maradtam vele vagy 5 napig, úgyhogy meglátjuk mi lesz a dologból, remélem még jobban hozzám szokik és megszeret majd. Amin meglepődtem egyébként, hogy eléggé nyugodt cica, lusta, mint az állat, legalább napi 30 órát alszik. :)) Éjszaka sem problémázik egyáltalán, úgyhogy mi is tudunk aludni. Ez főleg azért meglepő, mert kinti cica volt, ehhez képest a bezártságot kiválóan bírja. 
 
Megtanultam vezetni többé-kevésbé. Igazából imádom a dolgot, és tanulóvezetőhöz képest nyomom, mint állat, túl gyorsan is, a kanyarba úgy érkezek néha, mint valami őrült. Sőt, már idegesít a többi tanulóvezető előttem, Viki apukája nem győz nyugtatni, hogy hé, még én sem vagyok profi. :D Nyilván bőven van még hová fejlődni, de tényleg nagyon szívesen csinálom és alig várom, hogy végre átmenjek, legyen saját kocsim és kicsit megkönnyítsem az életem ugyanis utálom a BKV-t. Persze ez még azért odébb van, addig fuvarozhatom R-t, ha néha napján átmegyünk valakihez és szeretne inni egy sört... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése