2012. október 31., szerda

Anya és a Discovery ID

Nagy "szerelmem" a Discovery ID a maga kis nyomozós baromságaival, Dr. G orvosszakértő műsorával, a Titokzatos diagnózissal, na meg esténként a szellemjárásos műsorral. Érettségi felkészülés alatt is folyton ez ment a tv-ben (mert én csöndben nem tudok tanulni), Danó pedig már a falat kaparta a sok hulla és egyéb miatt.
Szóval ma délelőtt írogattam a könyves blogomat, Anya meg Simsezett a gépemen, néztük a Nyomon-t.

TV: "Erős volt a gyanúnk, hogy mindketten a csomagtartóban vannak, ott fekszenek holtan. Ám nem tudtuk biztosra."
Anya: "Hát akkor nyissátok már ki azt a rohadt csomagtartót basszátok meg! Ha már ennyire gyanakodtok... "

Nem tudom miért, de én jót röhögtem rajta, és most megőrzöm az utókornak, hogy nehezebb pillanataimban jót röhöghessek még rajta. :D

És most bónuszban fincsike zene, amit eredetileg a Project X-ben hallottam mixelve, de rájöttem, hogy az original muzsik sokkal jobb (fasza kis gitárzene benne nagyon <3):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése