2012. október 2., kedd

Mogorva emberek

Ma a bankban beszólt nekünk két hatvanas besavanyodott idióta, egy nő meg a férje(?). Kijelöltek nekem egy "demarkációs vonalat" (ahogy ők mondták), amin túl már nem érhet kezem-lábam, mert akkor nagyon mérgesek lesznek. Már így is azok voltak, pedig hozzá sem értem a nyanyához, ráadásul olyan bunkón "kértek", hogyha eddig nem is rúgtam meg őket, az biztos, hogy legszívesebben kirugdostam volna őket a bankból.
Ma hazafelé a villamoson elgondolkoztam, hogy vajon hogyan születnek az ilyen besavanyodott, begyöpösödött barmok? Ennyi rossz nem történhet senkivel az életben.
Igazából csak az bántott, hogy pont velem bunkóztak így, mikor én mindenkivel aranyos, kedves, tisztelettudó vagyok (kivéve persze azzal nem, aki velem sem az), minden néninek átadom a helyem, stb. Persze lehet, hogy csak az volt a bajuk, hogy nem térdeltek le eléjük az ügyintézők rögtön, és szólították őket sebbel-lobbal.
Remélem még legalább fél óráig ott ültek a nyamvadt bankban.
Muhhahah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése