2012. október 6., szombat

Retro kiállítás és a mai nap egyéb szépségei

A mai napon gondoltunk egyet és kimentünk a Hungexpo-ra megnézni a Retro kiállítást. Hát ekkora kamut! Alapból 1200 Ft volt a parkolás, utána még 800 Ft-ot legomboltak rólunk fejenként belépő címszóval. Nos amit a nagy kiállításból láttunk: egy Trabi, egy Lada, egy Kispolski, egy retro TV, rádió, néhány plakát, két fotel és egy-két Commodore 64-es. Az épület többi részében éppen a BNV volt, ami kicsit olyan volt, mintha belecsöppentem volna egy Teleshop reklámba: "Nézzék hogyan szeletelem a hagymát, mégcsak le se kell vágnia az alját, csodás vékony szeletek!", "Nem kell sokkal több időt eltöltenem a konyhában, 3 másodperc alatt elmosom ezt a botmixert, nem úgy mint a turmixgépet!", "Hölgyeim és uraim kóstolják meg ezt a fagylaltot, ebben nem csak az én tündér szívem-lelkem van benne, hanem valódi gyümölcsök tartósítószer és színezék nélkül!" Szóval mondanom sem kell, a pénzt nem érte meg, ám aki Horst Fuchs-szerű rámenős emberekkel akar találkozni, és irigykedni szeretne azokra, akik megengedhetik maguknak a 6 milliós jacuzzit, azoknak megéri elmenni.

Ma késő délután még úgy gondoltuk, hogy elég jó idő van egy sétához, úgyhogy felkerekedtünk, és megkerestünk két geoládát, egyik a "Történelmi tettek nyomában", ami egy 5 pontos multi, a másik pedig a "Szerelem az Erzsébet téren" névre hallgat, ami egy virtuális pont. Ezek után még megkerestük a Szent István Bazilikai ládát, nem találtunk semmit, valószínűleg bent volt.
Aztán eszembe jutott, hogy nemrég olvastam egy új helyről, a Bors Gasztrobárról, ami a Kazinczy u.10. szám alatt található meg. Nos, csupa jót olvastam róla, és hát nem tévedtek a hely nemhogy jó, NAGYON JÓ. Nemcsak finom, de olcsó is. Egy ezresért ettünk Danóval fejenként egy nagy bagettet és 4 dl szörpöt. Előbbi a French Lady fantázianévre hallgatott, lilahagymalekvárt, fűszerezett csirkét, és eidami sajtot raktak bele igen gazdagon. Én szörpnek a korianderes meggyet választottam, ami szintén nagyon finomnak bizonyult, nem a szokványos bolti meggyszörp volt, hanem valami sokkal több és üdítőbb. Danó a Brain Dead bagettet kérte (sertésvelő, jalapeno paprika), illetve chilis jaffa szörpöt, ezek is isteniek voltak. Én személy szerint a bagett felénél már televoltam, pedig engem nagyon nehéz jóllakatni :)) A hely kínálatához még szervesen hozzátartoznak a különféle levesek, amiket pohárban szolgálnak fel (450 Ft/~4 dl), illetve tésztaféléket is lehet kapni. A hely hangulata is nagyon kellemes, a kiszolgáló srácok is nagyon kedvesek, ők csinálják a különböző kajákat is, látszik, hogy szívvel-lélekkel teszik. Szóval aki szeretne egy jó ebédet, vacsorát, vagy csak egy kis gasztronómiai élményre vágyik, az próbálja ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése