2014. január 10., péntek

Cserekönyvek

Ezt a képet azért, mert van rajta könyv, Colin Firth, és a feliratban van igazság
Elhatároztam, hogy azt a pár könyvet, amit valószínűleg többé nem veszek a kezembe, (sőt talán még folytatása is van, amit lusta vagyok megvenni) azt megpróbálom elcserélni a molyon valami másik könyvre. Csak az zavar éppenséggel, hogy amiket mások cserére kínálnak az én prémium minőségű, most megjelent és nagyon is keresett könyvemért, hát... Enyhén szólva is kifogásolhatóak. Tankönyveket ajánlanak fel, vagy olyanokat amiket pincében meg a padláson talált, vagy a könyvespolc eldugott sarkában. Ez volt a bajom már a rukkolával is, én tényleg normális könyveket akartam csereberélni, nem rongyos '60-as évekbelieket. Mondjuk volt egy-kettő szép fogásom így is (mivel még az elején regisztráltam), mindazonáltal a vége felé már alig bírtam elkölteni a pontjaimat, és amint sikerült, már töröltem is magam.
Szóval emberek: ha cserére adjátok a fejeteket, és prémium könyvet akartok, akkor ajánljatok fel egyenértékű könyveket (ne pedig csomózott karkötőket! Igen, volt ilyen is). Esetleg ha cserepolcot csináltok Kőszívű ember fiai kaliberű könyvekkel, akkor a kívánságlistátokon ne csupa 2013-as megjelenés legyen már.

1 megjegyzés:

  1. Énis így voltam a rukkolával. Regisztráltam, de volt annyi eszem, hogy előbb körülnéztem, mielőtt rukkoltam volna pár könyvemet (mondjuk új Vágy és vezeklést, vagy Stephen Kingeket - csupa olyat, amit egyébként kerestek). Ami nekem kellett volna, arra sorban álltak, és tömve volt olyan vackokkal, amit az antikváriusnál a 100 Ftos dobozba hajítanak, és én oda se hajolok le érte.
    Leginkább az volt az érzetem, hogy a többség lement a nagyszüleihez és lepakolt egy polcnyi Romanát meg Nemere Istvánt, esetleg előhalászta a régi tankönyveit. Ezek után "lóf.sz" felkiáltással hagytam az egészet, nem fogok én éjjel nappal a gép előtt ülni, hogy elsőként happolhassak valami normálisabb könyvet, inkább megveszem stressz nélkül a boltban.

    VálaszTörlés