2014. január 27., hétfő

Jó dolgok a mai napban:

- sütött a nap
- felfogtam az aktivitások és az egyensúlyi állandó között a kapcsolatot (ugyan a kémiai potenciál és az aktivitások közöttit még nem sikerült, de dolgozom az ügyön)
- valamiért úgy érzem, hogy sikerül a fizkém (kivéve ha 24-33ig húzok... de ha úgy nem sikerül, hogy nem onnan húztam, akkor segget csináltam a számból)
- sikerült aludnom egy jót fél 6 és 8 között, mert olyan álmosan keltem alapból reggel, hogy ihaj (egyébként furcsákat álmodtam.. egész pontosan azt, hogy kb. végigzabáltam az álmomat krumpliszirommal)
- molyos karcom az észlelésekkel kapcsolatban eddig 18 csillagozást kapott - jó tudni, hogy nem csak én gondolkodom így, néha totál picsának érzem magam, hogy ilyenen kiakadok.

De azért csak rámjött a szar kedv így estére. Reggel minden sokkal jobb, mert amikor felébredek, akkor elhiszem, hogy valami jó is kisülhet még a mai napból. Aztán azért lesz már ilyenkorra rossz kedvem, mert reggel ezzel kapcsolatban túl nagy volt az elvárásom. Hát nem vagyok egyszerű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése