2014. január 19., vasárnap

Nem is tudom miért teszek be videót, úgysem hallgatja meg senki, pedig jó szám
és totál elhiszem, hogy minden rendben van velem és az életemmel, ha ezt hallgatom

Rájöttem, hogyha nem lenne a Florence, Lana, Marina szentháromság hatalmas hangerőn, akkor én már sehol sem lennék. Most meg végképp. Nem is tudom mikor voltam utoljára ilyen szarul.
Már 3 hónapja nem volt ilyen, úgyhogy:

1. Do you have any regrets?
Tele vagyok olyan dolgokkal, amiket megbántam. Olyan dolgaim is vannak, amit nem feltétlen bántam meg, de lehet jobban jártam volna, ha nem történt volna meg.
2. Do you have a deep, dark secret?
Ha már két ember tudja, akkor nem titok, szóval nincs. Alapjáraton véve titkom sincs.
3. Have you ever hurt someone?
Érzelmileg biztosan, fizikailag még azt hiszem nem.
4. Have you ever self-harmed?
Mondjuk úgy, hogy volt egy elég béna "kísérletem". Fiatal voltam még (mintha most olyan öreg lennék) és tudatlan. Bár akkor jól esett, arra azért emlékszem. Szóval meg tudom érteni azt, aki azt mondja, hogy ilyenkor a fizikai fájdalom elnyomja a lelkit.
5. How would you like to be remembered?
Igazából mivel annyira nem szeretem az embereket, ezért azt szeretném, ha nem emlékeznének rám olyan sokan. Mármint emlékezzenek, de csak a kevés kiválasztott. Örülnék neki, ha úgy gondolnának rám vissza, hogy milyen jófej, vicces, idióta, ugyanakkor segítőkész és türelmes voltam. És okos, persze. De tényleg. Egyesek még akár azt is hozzátehetik magukban, hogy jó az ágyban. :o
6. Who are the three most important people in your life?
3 legfontosabb? Jesszus. Miért 3? Nem tudok választani. Anyám természetesen benne van. De ezen felül nem vagyok hajlandó neveket sorolni, mert a maradék két helyre nem tudnék magabiztosan odatenni másokat. Vannak fontos emberek az életemben, mindenki más miatt az és más kvalitásaival vívta ezt ki nálam.
7. Was there one event that changed your life and the way you think?
Van egy olyan esemény, ami gyökeresen megváltoztatta az életem, igen. Viszont a gondolkodásmódom évek alatt formálódott a rengeteg történés és élettapasztalat által (ó, igen, én a nagyöreg).
8. Would you sacrifice everything for love?
Nem tudom, nem hiszem. Biztos lenne egy olyan pont, ahol megállnék. Viszont nagyon sokáig képes lennék elmenni, mert fafejű vagyok.
9. Are you afraid of dying?
Nagyon. De tényleg. Sokszor eszembe jut, hogy bármi megtörténhet velem, akár holnap elüthet valami, vagy megcsap az áram, rám esik valami és meghalok. Folyton azon gondolkozom, hogy gyorsan mennek az évek, megöregszem és meghalok, ezt pedig mennyire nem akarom. Persze amíg ezen gondolkozom addig is repül az idő, és közelebb kerülök a halálhoz. Egyébként inkább attól félek, hogy vannak olyan dolgok, amiket nem merek/nem tudok/nem akarok (még) kimondani másoknak, és félek, hogy sosem lesz rá alkalmam. Tudom, mondjam el most. Nem olyan egyszerű.
10. Have you ever been abused?
Nem.
11. Have you ever been in love?
Igen.Túl kevés a hely, hogy kifejtsem a kalandos szerelmi életem.
12. Are you happy with who you are?
Nem, határozottan nem. Változtatni meg piszoknehéz.
13. Would you ever give up your life to save someone else’s?
Attól függ kiről van szó, de több olyan ember is van, akiért gondolkodás nélkül feláldoznám magam. Általában önző dög vagyok, de van akit mégis szeretek ennyire. Igazából az az elgondolkodtató, hogy vajon azok, akikért feláldoznám magam, azok megtennék-e ugyanezt értem? Tudom, hogy valaki biztosan, ugyanakkor azt is határozottan tudom, hogy valaki nem. És ez elszomorít.
14. Have you changed at all in the last year?
Szeretném azt mondani, hogy bölcsebb lettem és tanultam egy-két esetből, de nem hiszem. Sőt, szerintem egyre rosszabb vagyok.
15. Would you ever settle for someone you didn’t feel was “the one”?
Lehet. Sajnos.
16. Is there someone you can tell everything to without fear of judgment?
Igen, van egy pár ilyen ember, azt hiszem.
17. Are you pursuing your dreams?
Jelenleg olyan álmom van, ami elérhetetlennek tűnik, de én szüntelenül próbálkozom.
18. Do actions speak louder than words?
Elvileg igen, talán gyakorlatilag is, én azért szeretem a szavakat is.
19. Is there something you would never do?
Nyilván van olyan, de ha mondjuk a szerettem életével fenyegetőznének, akkor nem lenne.
20. What makes you uncomfortable?
Elég sok minden, már a megszokottól eltérő környezet is. Általában egy idegen házban is furcsán és nyugtalanul tudom magam érezni. Kivéve, ha olyan emberrel vagyok ott, akivel biztonságban tudom magam érezni. Ilyen meg elég kevés ember van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése