2014. február 15., szombat

Are you 100% over the last person you kissed?
Nagyon szeretnék erre igennel válaszolni, de akkor hazudnék magamnak (is). Meg a viselkedésén sem vagyok túl.
Are you currently looking forward to anything?
Igen, várom a tavaszt és a májust nagyon. Akkor van vizsgaidőszak is, de imádom a májust.
Ever receive a really long apology?
Közepesen hosszút kaptam, de a történtek tükrében nem hiszem, hogy nagyon őszinte volt.
What were you doing at 7:45AM this morning?
A gép előtt ültem és a zabpelyhemet fogyasztottam.
Do you put ketchup on top of your french fries or on the side?
Annyira nem vagyok oda a ketchupért, meg már nem eszek ilyet, de régen nem rátettem, hanem mellé.
Who was the last person you talked to in person?
A húgom
How many tattoos would you like to have?
Talán egyet, de nem vagyok még benne biztos, hogy egyáltalán szeretnék.
Have you ever hung out with someone just to hang out?
Gondolom..
Would you be mad if your best friend dated your crush?
Eléggé. Nem bírnám. Még rémálmom is volt erről, de jó is volt utána felébredni.
Do you wish you were somewhere else right now?
Aha, egy kevésbé kupisabb szobát most elfogadnék. Amúgy megvagyok most, jó itt.
What was the last thing you drank?
Ásványvíz
Do you laugh a lot?
Ma és tegnap is elég sokat nevettem. Azt hiszem kezdek kigyógyulni a depresszióból. Sokkal többször van már jókedvem, sőt.
Do you have a dog?
Nincs.
Do you like orange juice?
Nagyon szeretem, az egyik kedvencem, de ugyebár nem nagyon szabad.
Would you rather have big or small dogs?
Mi ez a kutya obszesszió? (én pedig miért vagyok így elangolosodva-latinosodva?) Amúgy pici kutya. Pomerániai vagy mopsz.
Have you ever slept in someone else’s bed?
Hülye kérdés, igen.
When was the last time you cried?
Ma picit elhomályosodott a látásom, mikor nagypapámra gondoltam. Egyébként úgy komolyabban szerintem 2-3 hete sírtam utoljára.
Are you over the age of 25?
Nem, hálaég.
Do you like your first name?
Imádom. De tényleg.
Tell me about the shirt your wearing:
A fisherman's friend-es felsőmben vagyok, azaz rövidujjú fehér-menta csíkos pólóban.
Have you ever glued your fingers together?
Véletlenül biztos
What time did you go to bed last night?
Pontosan 00:00, emlékszem ahogy ránéztem a telefonomra.
Do you wear glasses?
Nem, szerencsére. Látásom egy sasé.
Are you there for your friends?
Persze, bár nagyon kevés barátom van.
Who is the boy you trust most?
Dani.
Which girl do you trust the most?
Anya (amúgy Viki)
Do you think you’re wasting your time on the person you like?
Igen, vesztegettem. Valamennyire most is, de igazából a gondolataimat vesztegetem, a tetteimet szerencsére már nem és nem is szeretném tovább. Remélem egy idő után a gondolataimat sem fogom.
What woke you up this morning?
A felkelő nap fénye. Ez a sötétítő szart sem ér. Viszont nagyon szép volt a szobám, úgyhogy valamennyire megérte.
Do you/have you ever liked/been in love with someone older than you?
Kb. sosem volt nálam fiatalabb barátom.
Did you enjoy your summer?
Igen, ez a mostani elég jó volt egy-két dolgot leszámítva.
How’s your heart lately?
Pff, totál beteg vagyok. Azaz már jobban, de másfél év után először döntött le a lábamról valami.
Are you planning to go see a movie anytime soon?
Nem
Do you want your life to stay the way it is right now forever?
Nagyon nem
Are you a jealous person?
Néha igen
Do you think “I love you” are strong words?
Eléggé, bár én sokat szoktam mondani (sajnos, jó lenne róla leszokni - bár mintha az utóbbi időben sikerülne). Bár inkább azért, mert néha annyira rögeszmémmé válik, hogy "mi van ha nem látom többé és történik vele valami és megbánom, hogy nem mondtam neki utoljára, hogy szeretem, blabla", hogy ezért van. De anyámnak is sokat mondom, nem csak az aktuális páromat szoktam megörvendeztetni a ragadósságommal.
Are you ready to get out of this town?
Hová menjek és minek? Jó itt.
Have you had alcohol in the last 48 hours?
Huhuu, de még hogy, Gabcsival tegnap megittunk egy egész édes vöröset :/ elég is volt egy darabig (jó, tudom, hogy nem lenne szabad -.-)
Do you currently have a hickey?
Pff, kb utoljára Geri csinált nekem 15 éves koromban..
Would you rather live without music or without the t.v?
Most is tv nélkül élek. (a VV-t is a neten nézem :P)
Are you one of those Jonas Brothers obsessed people?
Hát hogyne
When was the last time you went dancing while under the influence?
Soha
Are you one of those people who obsesses over Hollister?
Itt nincs olyan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése