2014. február 14., péntek

Köszi tumblr, legalább ti. Az is valami az olyan
magányos farkasoknak, mint én.
Ma minden valamirevaló blogger leírja, hogy mennyire utálja a Valentin napot, úgyhogy én sem maradhatok ki a szórásból.
Na jó, nem utálom, viszont nem is szeretem. 02. 14. nálam 02. 14., Bálint és Valentin napja. Viszont se Bálint, se Valentin ismerősöm, ezért 02. 14 az 02. 14 (ennyi számot egy mondatban, ijesztő). Úgy gondolkodom az ünnepről, mint a nagy többség. Szerintem egy idióta, Amerikából begyűrűzött szokás ez, ami a virágárusoknak és az ajándékboltosoknak tesz jót igazán. Az ünnep története egyébként nagyon szép, csak gyanítom, hogy tíz emberből maximum kettő ismeri. Meg amúgy is tudjuk: ha valakit igazán szeretsz, akkor nem csak ilyenkor szereted, meg nem csak ilyenkor halmozod el őt ajándékokkal, blabla. Persze, ha az ember szerelme egy tapló, akkor örül neki, ha egyáltalán ilyenkor kap valamit (vagy ilyenkor sem). Egyébként én nem vagyok a nagy romantikázások híve, nem különösebben vágyom szív alakú bonbonra, macira, meg rózsacsokorra. Főleg nem akkor, amikor számítok rá. Mi abban az ajándék, ha tudom, hogy Valentin nap van és ezért ajándékot kell kapnom? Hülyeség. Inkább akkor az év többi napján legyen egyenletesen elosztva. Viszont lehet akár az egy tett is, nem kell kézzelfoghatónak lennie (de semmiképpen ne legyen túl nyálas).
Amúgy egyszer vettem valakinek Valentin-napra valamit (na jó, nem biztos, hogy egyszer, de erre nagyon emlékszem). Még 14 éves voltam és a szokásos sablon maci ment az embernek, mivel annyira nem is ismertem. 2 hónappal később szakítottunk, újabb 4-5 hónap múlva összejött valakivel. A csaj aztán később ott fotózkodott azzal a macival, amit a srác tőlem kapott. Kiderült, hogy azt adta neki születésnapjára "élete szerelme". Hát én akkor annyira röhögtem.. :D Megsértődhettem volna, hogy így elpasszolta az ajándékot, de az nem érdekelt. Inkább szegény lányt sajnáltam, hogy ennyire fontos volt neki, hogy lekapta a polcról a plüsst és azt nyomta a kezébe. Én legalább elfáradtam egy boltig. :DDD
Egyébként a tumblr-t elárasztották a viccesebbnél viccesebb Valentin napi üdvözlőlapok, úgyhogy onnan szemezgettem egy-kettő személyre szólót kedves barátaimnak. Eddig nagy volt az öröm, móka, kacagás, cserébe Vikitől is kaptam vissza egyet:

Személyre szabott ^^ :D

Hát akkor Boldog Valentin napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése