2014. február 11., kedd

Classic chemistry joke
Elkezdődött az egyetem. Az egyik legnehezebb félévem elé nézek. Természetesen most kell
belázasodnom és hasonlók. Másfél évig nem voltam beteg, még nátha sem környékezett, de most persze... Ezt leszámítva eddig egész jó a hét, egyes tanárok csak úgy sziporkáznak.

Szerves kémián:
Tanár: Nyugodtan tegyenek fel bármilyen kérdést óra közben. Nem baj, ha butának tűnik, vagy azt gondolják, hogy ezt már rég tudni kéne, türelmesen elmagyarázom. Nincs olyan, hogy hülye kérdés. Biológusokat is tanítok szerves kémiára, higgyék el...

Benyit valaki óra közben:
Tanár: Kerüljön csak beljebb, foglaljon helyet!
Hallgató: Nem, köszönöm, nem. Egyébként milyen óra ez, hogy ilyen sokan vannak, hogy még a lépcsők is tömve?
Tanár (nevetve): Szerves kémia.
Hallgató: Ó, viszontlátásra!
És nagy sebbel-lobbal becsapja az ajtót. Mondhatom, volt röhögés. :D

Szervetlen kémián:
Tanár: Na és mondják meg, miért is jó, ha bekenjük TEOS-sal a Parlamentet? Hát azért, mert etil-alkohol fejlődik! Na jó, nem csak azért... De próbálják csak ki, a biztonsági őrök nem fognak mást érezni, csak egy kis alkohol szagot. De azért sósavval ezt ne próbálják meg, senki nem örülne neki, ha valaki megpróbálná elpezsegtetni a Parlamentet.

Azt még amúgy látni kellett volna, milyen élvezettel beszélt arról, hogy egyszer véletlenül egy kísérlet rosszul sült el, és a kezdeti ijedtség után mindenki azt bámulta, hogy a lítium-olvadék milyen gyönyörűszépen lángol. :D

Kár, hogy nem tudom annyira visszaadni, de nagyon vicces szituációk voltak, gondoltam megéri megörökíteni. Ilyenkor eszembe jut, hogy miért is szeretem a kémia szakot. :D


2 megjegyzés:

  1. Csak szólok: a félévek elejét én is mindig szerettem, és nézd, hol tartok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hát ebből semmi messzemenő következtetést nem vontam le, hogy most tetszik. :D Tudom én, hogy már a harmadik hetet utálni fogom kb. :D

      Törlés