2020. május 17., vasárnap

Wtf

Ezen most akadt meg a szemem az instán:


Már nem azért, de ennyi erővel a juicet összehasonlíthatnánk 12 db kockacukorral is, pontosan 107 kalória az is, 27.6 ch tartalommal.
Értem én, hogy a fogyás legvégső alapegyenlete az, hogyha kevesebb kalóriát égetsz el, mint amennyit beviszel, akkor fogyni fogsz, na de szerintem az is fontos milyen kalóriát viszel be. Nem akarok itt prédikálni, mert én is szoktam kicsit bűnözni, én is szoktam néha kólát inni, de nem választanám soha a 100% gyümölcslé helyett a Fantát. Ennyi erővel mondhatnám azt, hogy nyugodtan toljon le az ember egy Big Mac-et ebédre, egy McFarmot vacsira, reggelire belefér még egy Dupla sajtos toast, sőt még egy Baconos toast is, és 1500-1600 kalóriánál járunk egy nap. Meglenne a fogyás? Biztos, mert kalóriadeficitben vagyok. Hosszútávon ez fenntartható? Nem, mert 10 év múlva elpatkolok szívrohamban.

A legszomorúbb az, hogy ezt egy olyan oldal hirdeti, aki segít lefogyni az embereknek (pénzért persze), meg olyan szavakkal dobálóznak, hogy "science-based" és hasonló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése