2011. október 12., szerda

Elhatározás

Elhatároztam (nahát, már megint), hogy mostantól minden nap fogok írni egy kicsit a blogba, mert miért is ne. Néha az apróságokat is jó leírni.

Éppen X-faktort nézek (Tarány Tamás powaa) és közben nagyon szenvedek, mert beteg vagyok. A fülem be van dugulva (olyan, mintha a takony elvándorolt volna az orromból a fülembe) és marhára fáj, a torkom nemkülönben, szóval anya főzött nekem teát és azt iszom. Persze Danó teáját nem pótolhatja semmit... :( :))) (és nagyon hiányzik ám az a tea, de főleg Ő :))

Szombat van, ami a kedvenc napom egyébként. Azért, mert hétvége, azért mert ez még olyan tanulásmentes nap (kivéve nekem, mert nyelvvizsgára készülök, de már csak két hét). Ma kiolvastam az Édes Annát, nagyon tetszett. Kosztolányi jól ír, és érdekes volt a regény, csak egy-két apróság nem tetszett benne. De erről bővebben majd a másik blogomban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése