2011. október 18., kedd

Kedd

Ma megint itthon voltam. Már nem kell olyan sűrűn fújnom az orromat, viszont folyamatosan fulladozom, úgy érzem, mintha lenne a torkomban valami, ezért folyamatosan köhögnöm kell.

http://catchmeblondy.tumblr.com/
Ez elég szomorú. Pénteken, az utolsó bejegyzése után öngyilkos lett ez a kanadai srác, mert folyamatosan cikizték a sulijában azért, amiért meleg.
Régebben engem is folyamatosan csúfoltak a súlyom miatt, és még a mai napig érzem az alkatom okozta megkülönböztetést a többiek (főleg osztálytársaim, iskolatársaim) részéről. Érzem, hogy valahogy nem tudnak úgy nézni rám, mint emberre, mint lányra. Van amikor nem érdekel, próbálom félvállról venni, de nem mindig megy a dolog, és magányosabb perceimben eszembe jut, és akkor nagyon bánt. Sosem értettem miért is kell ezt csinálni, hiszen nem mindig tehet róla az ember. Erről például, ha valaki a másik nemet szereti, arról végképp nem. Vagy arról, ha éppen ő fiúnak született és lánynak érzi magát. Hiszen mint annyi minden, ez is genetikailag belénk van kódolva. Olyan, mintha téged azért cikiznének, mert kék a szemed, vagy mert vörös a hajad (bár sokszor még ez is előfordul, vagy éppen a vörös hajú embereket megbámulják az utcán). Te sem tehetsz róla ugye? Nos, ő sem tehet róla. Esetleg mit szólnál hozzá, ha veleszületett cukorbetegséged lenne? Azt sem tudnád befolyásolni. Tudom, tudom, sok itt a "milenneha", viszont nagyon jó lenne, ha több empátia lenne belénk nevelve.

Ma angolt kellett volna tanulnom, ha már itthon vagyok, viszont ma olyan negatív voltam a nyelvvizsgával kapcsolatban (folyton úgy éreztem, hogy én biztos meg sem tudnék szólalni majd a vizsgán, stb), hogy inkább most mellőztem a dolgot. Helyette kisuvickoltam a mosogatót, lesúroltam a főzőlapot, elmosogattam. Ilyet sem csináltam még, de úgy éreztem, be akarom bizonyítani, hogy márpedig én jó háziasszony leszek, ha odakerülök. És be is bizonyítottam ezt, nemcsak magamnak, hanem mindenkinek (aki idejön és megnézi, hogy csillog a cucc)!

Az összes cuccom Danónál van ami holnapra kéne. Viszek egy füzetet, aztán cső.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése