2011. október 17., hétfő

A második

Ugye megfogadtam, hogy mindennap írok.
Erre még lehetőségem van pont fél óráig:)

Ma elmentem suliba, de előtt még itthon szerencsétlenkedtem, hogy mit is vegyek fel, amiben valahogy ki is nézek.. Körülbelül fél óra próbálgatás után, sikerült kiválasztani a fekete ruhámat a kék harisnyámmal. Elég hideg volt odafelé úton.

Reggel találkoztam Danóval, aki odaadta a magassarkúmat és a vizemet :) Jó érzés volt, kicsit jobban indult a nap.

Suliban táncpróba volt. Hát lesznek érdekes részek, de igazából már alig várom, hogy túl legyünk rajta, mivel nem szeretek hétfőn 0. órába bejárni, mikor aludhatnék fél 8-ig is.

Azután átmentem Danóhoz, mert még mindig beteg vagyok, az orrom nem akar kidugulni, fuldoklom, rossz a közérzetem, stbstb. Holnap sem megyek éppen ezek miatt, és nagyon remélem, hogy szerdára sikerül kilábalnom.

Minden nap elhatározom, hogy korábban fekszem majd le, ezáltal nem lesz rossz annyira a reggeli kelés, de valahogy sosem sikerül úgy a dolog, ahogy elterveztem. Például tegnap úgy voltam vele, hogy lefekszem majd legkésőbb fél 10 körül, erre mikor kerültem ágyba? Hajnali 1-kor. Jót tett, főleg, hogy korán kellett kelnem. Nem baj, ha iskolába fogok járni újra, csak azért is le fogok feküdni korán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése