2011. október 27., csütörtök

Nyelvvizsga előtti rohanás

Na, jól megígértem, hogy mindennap írni fogok, erre tessék.. De van mentségem, mivel holnap nyelvvizsgázom, és eddig csak tanultam, még könyvet sem fogtam a kezemben az elmúlt időszakban. Már nagyon elegem van, úgyhogy már nem is izgulok igazán, csak szeretnék már túl lenni rajta. Persze az már csak bónusz, ha sikerül is, de igyekszem pozitívan hozzáállni, úgyhogy: SIKERÜLNI FOG!

Plusz, a napokban jelent meg a Coldplay új lemeze a Mylo Xyloto, ami megint fenomenálisra sikerült. A kedvenc számom róla eddig persze az, amihez először klip készült, ezt itt lehet lecsekkolni:
http://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg&ob=av2e

Nemcsak a zene, de a videó is haláli azt hiszem:)

Gondolkodom, hogy mi is volt jó a mai napban. Most néztem meg a Supernatural múlt pénteki részét, az mindenképpen pozitívnak minősíthető:) Elég izgalmas rész volt, na meg brutális, most valahogy több volt benne a véres jelenet, mint szokott. A legpozitívabb a dologban, hogy végre lenyugodtam a nyelvvizsga miatt. Köszönhető ez annak, hogy Danó és Anya lenyugtatott, na meg azért, mert írtam egy levelet, amit egy angol úriember ki is javított, és aprócska hibákat leszámítva nagyon jó lett, sőt a szókincsemet is megdicsérte, úgyhogy hízik a májam :) A hibákból pedig tanultam, még egyszer már nem fogom őket elkövetni :) Az eddig megcsinált olvasás tesztek általában egy-két hibások lettek, a nyelvtan pedig mindig 80% körül sikerült. Szóval nem félek. Legalábbis az írásbelitől:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése