2013. szeptember 24., kedd

A változatosság kedvéért megint rossz kedvem van. Nem elég, hogy rosszat álmodtam az éjjel (Gabcsi apja majdnem vízbe fojtott, éreztem, hogy fulladok, hogy mindjárt itt a vég, de az utolsó pillanatban sikerült kiszabadulnom a kezei közül, aztán bárhová bújtam ő ott volt, mert mindig megtalált), de reggel 7-kor arra ébredtem, hogy iszonyatosan begörcsölt a vádlim, amire újabb 3 órán keresztül szinte rá sem tudtam állni. Aztán most itt van ez az állandó rossz hangulat, már 4-5 napja érzem, hogy nem tudok magammal mit kezdeni, csak ülök lehangoltan. Pár órára jó kedvem van, de annyi. Most olyan bonyolultnak tűnik az élet, úgy érzem, hogy nem kegyes most hozzám és nagyon nem tudom merre tovább. Többféle szempontból sem. Ajj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése