2013. szeptember 20., péntek

:o

Valamiről nagyon írhatnékom támadt, úgyhogy loptam Viki blogjáról ilyen kérdéses bigyeszt (nem is egyet..). Mert miért ne (és mert ő nem tudom honnan szedi :().

 0. Height
160 cm.

1.Virgin?
Örökké az maradok. Horoszkópilag biztosan. Amúgy meg ugyebár tudjuk mi a helyzet.

2.Shoe Size
40-es. Még mindig nagy lábam van, pici kocka lábujjakkal.

3.Do you Smoke?
Nem, de volt egy kisebb időszak, amikor igen.

4.Do you Drink?
Ritkán. De inkább csak azért, mert nincs rá alkalom.

5.Do you take drugs?
Nem. Nem is tervezem, nem hiányzik.

6.Age you get mistaken for
Egyszer 12 éves koromban valaki azt hitte a húgomra és rám, hogy anya-lánya páros vagyunk. Ezen az extrém eseten kívül általában fiatalabbnak néznek, átlag 17-nek.

7.Have Tattoos?
Nincs.

8.Want any tattoos?
Attól félek, hogy úgyis csak fellángolásból csinálnám, aztán pár év múlva megunnám. Úgyhogy egyelőre nem.

9.Got any Piercings?
A-aa

10.Want any Piercings?
A-aa

11.Best friend?
Van olyanom.

12.Relationship status
Egyedülálló (de furcsa leírni).

13.Biggest turn ons
Szenvedélyes csók, de egy tekintettől is el tudok olvadni. Ízlésesen szőrös férfitest :D

14.Biggest turn offs
Nagy bizonytalanság a másik fél részéről. Szeretek "tanítónéni" lenni alapjáraton, de azért a másik is legyen már valamennyire magabiztos és bátor.

15.Favorite Movie
Bridget Jones naplója (milyen komoly film, tudom én)

16.I’ll love you if
kedves leszel velem és sokat viccelődünk.

17.Someone you miss
Épp van olyan.

18.Most traumatic experience
Ma a számnak repült egy darázs. :( Ezen felül nem jut az eszembe ilyen.

19.A fact about your personality
Folyton bizonytalankodom.

20.What I hate most about myself
A fenekemet és a kislábujjamat.

21.What I love most about myself
Az arcomat.

22.What I want to be when I get older
Sikeres és boldog.

23.My relationship with my sibling(s)
Változó, általában jó.

24.My relationship with my parent(s)
Anyával nagyon szoros, apámmal nem igazán.

25.My idea of a perfect date
Csillagfényes éjszakán sétálunk/ülünk és beszélgetünk.

26.My biggest pet peeves
Ha valaki nem tud helyesen írni, az baromira zavar.

27.A description of the girl/boy I like
Magasabb vagy egy fejjel nálam minimum, barna hajú, barna szemű. Lehetőleg szőrös.

28.A description of the person I dislike the most
Hát nem is tudom :o Mindig másért utálok valakit. Most éppen nem is tudom kit nem szívlelek.

29.A reason I’ve lied to a friend
Hirtelen nem jut eszembe semmi, de ha hazudok, akkor azok pici és nem sértő dolgok.
30.What I hate the most about work/school
Fizikai kémia és fizika. Azt.

31.What y last text message says
Nem írtam már ezer éve

32.What words upset me the most
"Chhh", "eeeehh" és társai (ha éppen lelkendezek valamiről)

33.What words make me feel the best about myself
"Gyönyörű vagy", "Nahát, de ügyes vagy".

34.What I find attractive in women
A barnaság. Utálom, hogy olyan fehér vagyok, mint a hó és én is barna akarok lenni. Persze ízlésesen.

35.What I find attractive in men
Elég sok minden.

36.Where I would like to live
Nem tudom még, csak kertes ház legyen.

37.One of my insecurities
Úgy érzem, túl sokat tudok beszélni.

38.My childhood career choice
Színésznő.

39.My favorite ice cream flavor
Sárgadinnye.

40.Who wish I could be
Olyan ember, akire nem úgy gondolnak folyton, hogy "az a jófej duci csajszi" és nem, nem a jófejet húznám ki a listáról, tudom, tenni kéne érte

41.Where I want to be right now
Hirtelen most passzolok.

42.The last thing I ate
Alma.

43.Sexiest person that comes to my mind immediately
Nem mondom meg, bibibííí de egy páran úgyis tudják kire gondolok

44.A random fact about anything
Folyton az ugrik be, amit Bence mondott a bbq szószról és a tojásfehérjéről :o :D

Jaj, és akkor már ezt sem ússzátok meg:

Milyen csúnya szót használsz leggyakrabban? 
Melyik csúnya szót NEM használom gyakran?

Kivel beszélsz legtöbbet? 
Gergő, Dani, Viki, Bence, velük egyformán sokat beszélek.

Emlékszel még az első személyre, akit megcsókoltál? 
Persze, hogy emlékszem rá. Már nem beszéltem vele vagy 5 éve.

Emlékszel, hol voltál 2001. 09. 11-én? 
Iskolában, emlékszem mikor hazaértem, akkor a Híradó ment és ott láttam mi történt.

Inkább te csinálnád a képet vagy rajta lennél?
Szeretek fotózkodni, de aztán meg rettentően utálom a magamról készült képet.

Mi volt az utolsó film, amit láttál? 
Utazás a rejtélyes szigetre (még vagy 3-4 hete)

Van valamelyik barátodnak gyereke? 
Nincs. Nem is akarom, hogy legyen, mert vészesen emlékeztetne arra, hogy öregszem.

Nevezett valaha is valaki lustának? 
Mindig annak neveznek.

Vettél be valaha gyógyszert, hogy el tudj aludni? 
Így célzottan nem, de volt már, hogy örültem egy gyógyszer ilyesmi mellékhatásának.

Milyen CD van jelenleg a CD lejátszódban? 
CD? CD lejátszó? Hol élünk mi, a hőskorban? :o Na jó, viccelek, de semmilyen.

A rendes vagy a csokis tejet szereted jobban? 
Rendes.

Mondott el neked valaki titkot ezen a héten? 
Á nem, rég volt már, hogy bárki is bármi titkosat mondott volna.

Tudsz fütyülni? 
Igen, elég sokat fütyörészem.

Mi az első dolog, amit megnézel az ellenkező neműeken? 
Kompletten az embert. Persze aztán ha jobban belemegyünk, akkor szem, arc, kéz, ruha, cipő.

Mit vársz nagyon? 
Hétfő 17:00. Akkor már biztosan nem leszek a laborban, és az van a legtávolabb a következő hétfőtől.

Szeretted gyerekként a rajzfilmeket?  
Bezony, a Micimackó és a Kishableány volt a kedvencem. 

Mit fogsz csinálni egy órán belül? 
Puzzle Questtel játszom, aztán szervest tanulok.

Szerelmes beléd valaki?
Tudtommal senki nem táplál irántam ilyen nemes érzéseket jelenleg. Hüphüp.

Mi volt az utolsó szám, amit hallgattál? 
Kavinsky - Odd Look (TNT Extended Up-tempo Mix)
 
Mikor sírtál utoljára? 
09. 07., szombat este, egy egész órán keresztül nem bírtam abbahagyni. Nagyon nem tervezem a sírást a közeljövőben.

Számítógépről böngészel vagy laptopról? 
Épp számítógépről.

Akarsz most valamilyen piercinget vagy tetoválást? 
Nem vágyom rá.

Randiztál valaha olyan lánnyal/pasival, akinek tetoválásokkal volt borítva a teste? 
Nem, olyannal sem akinek akár tetkója lett volna.

Mit csináltál ez előtt? 
Teát főztem.

Mikor aludtál utoljára a padlón? 
Még tömeges bulikban is mindig jutott hely az ágyon (még akkor is, ha a kanapén egyszerre nyolcan feküdtünk), nem nagyon aludtam még padlón.

Hány óra alvásra van szükséged? 
9. Minimum. Mármint akkor, ha valami értelmeset akarnak velem mások kezdeni.

Mindig reggelizel? 
Nem mindig. Ez meg elég rossz szokásom.

Gyorsan eltelnek a napjaid? 
Szünetben és mikor várok valamire, akkor baromira lassan. Amikor egyetem van, akkor meg egyet pislogok és itt a vizsgaidőszak.

Mit csináltál múlt éjjel?  
Tudom, baromira unalmas vagyok, de lefeküdtem fél 12-kor, meghallgattam kétszer a Coldplaytől az Atlast, gondoltam mindenféle szépre és elaludtam.

Hány éves leszel a következő születésnapodon? 
Szerencsére(?) most volt, szóval még messze a következő, de 22. Istenem, megbeszéltük, hogy a többiek öregszenek és én nem!

Az azonos vagy ellentétes neműekkel jössz ki jobban? 
Vannak azonos nemű barátaim, de kevés. Az ellentétes neműek jobban megértenek.

Az oldaladon alszol? 
Nem, szuperhős pózban. Már ha egyedül alszom, egyébként a másikhoz hozzábújva, vagy oldaltfekve átölelve a másikat.

Szoktál híradót nézni? 
Régen elég sokat néztem, most már hidegen hagy, olvasok én idióta hírportálokat eleget.

Hogy szerezted valamelyik hegedet? 
A szám mellett van egy pici heg, elkapartam az egyik sebemet mikor bárányhimlős voltam debéna

Ki volt az utolsó személy, aki felbosszantott?  
A húgom. Gyakran sikerül neki.

Szeretsz valakit? 
Elég sok mindenkit szeretek.

Melyik oldalát rajzolod először a szívnek? 
Jobbat.

Milyen színű a hajad? 
Seszínű barna, szőke melírral.

Milyen a vértípusod? 
Nem tudom.

Kivel akarnál 24 óráig összekötve lenni? 
Valamelyik jó barátommal. Vagy anyámmal, én akkor is jól elszórakoznék :D

Milyen pletykát terjesztettek már rólad?
Legtöbbször azt hallottam, hogy mekkora egy kurva vagyok, mert mindenkivel lefekszem. Kár, hogy akik ezt terjesztették, azok egyáltalán nem is ismertek és igazából azt sem tudják kivel feküdtem le. Szóval háh.

Szereted a sárgarépát? 
Nyersen csak. Levesben még barátkozom vele.

Mit csinálnál, ha beragadnál egy liftbe? 
Pánikolnék. Utálom a lifteket. Az ittenit is nehezen szoktam meg.

Bele vagy zúgva valakibe?
Ez olyan hülye kifejezés

Mi az, amit mindig is akartál? 
Vékony lenni, picit kisebb mellet, hogy valaki elfogadjon olyannak, amilyen vagyok, sikeres életet.

Sokszor hordasz feketét? 
Igen.

Felnőtt vagy? 
Hivatalosan igen, gyakorlatilag nagyon nem érzem azt.

Hol vannak a legjobb barátaid? 
Otthon (?).

Le vagy barnulva? 
Olyat én nem szoktam.

Tévéfüggő vagy?
Nem igazán.

Búúúúúúú.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése