2013. szeptember 22., vasárnap

csak a rajzolt macskákat csípem
A régi blogomból lopkodom át ezeket a kérdőíves hülyeségeket és alkalomadtán beleolvasok az akkori bejegyzéseimbe (2007-2008). Ijesztően hülyének, debilnek és gyerekesnek tűnök. Annyira utálom magam. Jó, mit mondjak, 15 éves voltam, de olyan nyolcnak tűnök az írások alapján, maximum. Tudom, újabb 6 év múlva megnézem ezeket a bejegyzéseket és majd: "úúúúristen, milyen hülye voltam, hát hogy akadhattam ki ezen, miért írtam le ezeket, ráadásul ilyen megfogalmazással?" Mindegy, most alapból sötétnek látok mindent, semmihez sincs kedvem, baromira mérges vagyok, bár őszintén szólva nem is tudom pontosan miért. Mondjuk én nőből vagyok, nekem szabad ilyet. Szóval morc. Mindegy, még untatlak titeket egy kérdőívvel (egy darabig ez az utolsó, brühühüh), aztán linkelek egy muzsikát és mindenki mehet amerre lát. Bár gondolom az olvasóim felét (mert olyan sok van ám) már elvesztettem valahol. Vagy csak simán nem szerzek többet soha. Unalmas vagyok. De főleg rosszkedvű.

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét? Gergő kezét fogtam meg, amikor itt aludt.
2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd? Minden erőmmel azon lennék. Próbálnék elbújni.

3. Bealszol a tévé előtt? Nem nézek tévét ergo nem.
4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból? Ittam már, de nem szokásom.
5. Nyertél már valaha betűző versenyt? Olyan itt nincs.
6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal? Az, amikor khhmmm lekurváztam pár barátnőmet. Meggondolatlan kijelentés volt, de eléggé felbasztak agyilag. Egy páran.
7. Gyorsan gépelsz? Eléggé.
8. Félsz a sötétben? Igen.
9. Most van valaki, aki tetszik? Van, de ez hülyén hangzik, mintha általános iskolás lennék
10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod? Ez elég bonyolult és összetett.
11. Szerencse számod? 8, 18
12. Nyertél már lottón? Ja, egyszer volt egy 2-esem.. Puttón meg 1600 Ft-ot nyertem.
13. Most iszol valamit? Körtés teát
14. Okosnak tartod magad? Annak tartottam magam, ez az érzés nem igazán akar visszatérni
15. Ettél valaha bogarat? Véletlenül felszívtam a szívószálas poharammal egyszer egy csótányt.

16. Most van valaki, aki hiányzik? Jepp.

17. Mit kérsz karácsonyra? Messze van az még. Laptopnak örülnék, de azt úgyis én veszem a diákhitelből.

18. Ismered a muffinembert? Nem hallottam még róla. Viszont régen ettem már muffint.
19. Beszélsz álmodban? Tudtommal csak félálmomban.
20. Emlékszel az első csókodra? Emlékszem igen. Szép emlék marad mindig is.
21. Reptettél valaha sárkányt? Próbálkoztunk vele. Viszont már reptettem legyet. Rákötöttünk egy cérnát.
22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova? "Családi" Palatinusozás volt még augusztusban, akkor úsztam vagy két hosszt.
23. Sikeresnek tartod magad? Nem.
24. Kb. hány ember száma van a mobilodban? Pontosan 11 ember száma van benne.
25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat? Sosem szerettem a lovakat.

26. Mik a terveid holnapra? Szerves labor <3 És ez nem terv. MUSZÁJ.

27. Mit csináltál múlt hétvégén? Szerves laborra tanultam és döglöttem itthon.
28. Most hiányzik a suli? Kifejezetten nem.

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret? Talán egy hónapja mondták utoljára. Kissé hiányzik.
30. Szeretsz szingli lenni? Sosem szerettem az lenni. Most épp az vagyok, de nagyon furcsa.

31. Szereted a szobádat? Azt hittem, hogy szeretem, de folyton úgy érzem, mintha valami fekete lyuk lenne, ami elveszi a jókedvemet.
32. Ki a hősöd? Anya (háromszor nyomtam félre, mert nem néztem mit írok és mindig Amy lett belőle)
33. Lógtál valaha a suliból? Ohohohohóóó, kényes téma
34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)? Nekiállok a jegyzőkönyvnek

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál? 24 óra? Ugyan kérlek. Gergővel biztos jól ellennénk, szerintem nem unatkoznánk.

37. Ettél valaha kutyakaját? Nem.
38. Őszinte ember vagy? Szeretnék az lenni. Legtöbbször akkor hazudok, mikor megkérdezik hogy vagyok. Standard "megvagyok" ill. "jól, köszönöm" a válasz.

39. Szereted a ham&eggs-et? Nem annyira.
40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van? Mobil, bérlet, lakáskulcs.
41. Van valamilyen sebhelyed? A szám jobb sarkában van egy kis heg, bárányhimlő nyoma.
42. Szereted az akciót, a pörgést? Néha.
43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? Vegyésznek tanulok, de már nem tudom.
44. Mi a legnagyobb titkod? Van olyan, amit csak pár embernek mondtam el eddig, de mivel nem csak én tudom, ezért nem titok. Viszont ezeket nyilván nem itt fogom megosztani.

45. Milyen gyakran telefonálsz? Naponta, gondolom.
46. Hiszel a szerelemben? Hiszek benne, és azt is hiszem, hogy könnyebb szerelembe esni, mint azt az ember gondolná.
47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg? Van. Bár sokszor elgondolkozom rajta, hogy tényleg akarom-e azt a dolgot.
48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban? 1. Arc 2. Haj 3. Ruházat (különös tekintettel a cipőjére) 4. Kéz
49. Mikor sírtál utoljára? Tegnap este
50. Kit öleltél meg utoljára? Dani
51. Jól kijössz a családoddal? Igen, jókislány vagyok.
52. Hol van a mobilod? Előttem.
53. Mit ettél utoljára? Hamburger.
54. Mi a kedvenc színed? Kék, fekete.
55. Milyen filmet láttál utoljára moziban? Now You See Me
56. Most milyen dalt hallgatsz? Oomph! - Sex Hat Keine Macht (csodálattal konstatálom, hogy néha még a szöveget is értem)
57. Most mire vágysz? Tipikusan olyan dologra, amit nem kaphatok meg. Mindig is olyanra vágyom.
58. Melyik a kedvenc autód? Nem szeretem az autókat.
59. Most nézel valamit a tévében? Nem.

60. Kivel beszéltél utoljára mobilon? Anya

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése