2013. szeptember 13., péntek

I'm back bitches

Néhanapján akkora unalomba merülök, hogy elhatároztam, hogy megint beizzítom a blogomat, hogy mindenki nyomon követhesse szerencsétlen és cseppet sem izgalmas életem. Na jó, inkább azért, hogy megoszthassam valahol az agymenéseimet. Panaszkodós blogom már van (amit senki nem lát, muhahahaha), valami jobb hangulatú sem ártana. Úgyhogy a dizájnt is át fogom cserélni valami ugyanolyan rondára, de nem ilyen csúnyakékre.

Rögtön valami kevésbé aktuálissal kezdem, mert ezt már illett volna megcsinálnom vagy két hete. Vikitől kaptam valami blogos díjat (köszi! :)). Ugyan hivatalosan a könyves blogom (amibe már majdnem 2 hónapja nem írtam) kapta, mégis itt válaszolgatnék a kérdésekre.



A díjazás menete:
Linkeld azt, aki téged jelölt!
Válaszolj a tíz kérdésre, amit feltett neked!
Jelölj te is tíz, de legalább három embert !
Tegyél fel tíz kérdést!
Tudasd a jelöltjeid blogján, hogy Liebster-Díjat kaptak tőled!


Kérdések:

1. Mi volt a kiskori karrierálmod?
Soha nem akartam tűzoltó meg űrhajós lenni, sőt, annyira nem is izgatott, hogy mi leszek, ha nagy leszek. Talán 11-12 évesen mondtam azt, hogy színésznő akarok lenni (de sablonos, nem?), bár azt azért, mert dráma szakkörre jártam és nem volt jobb ötletem. Ezek után már rögtön a gyógyszerész jött, és most majdnem azt tanulom. Unalmas vagyok.

2. Milyen zene határozta meg a gyerekkorod? Hupikék törpikék, Bon Bon, Cher?
Ennél könnyebb kérdést! Modern Talking! Az első nagy kedvenceim voltak. Rengeteget hallgattam a Chery Chery Lady-től kezdve a Brother Loui-ig át egy csomó számukat. :D Hmm, meg is hallgatom valamelyiket. :D

3. Milyen egy tökéletes szombat?
Egész nap ágyban lustálkodós, filmet/sorozatot nézős. Szigorúan valaki mással, olyannal akivel épp aktuálisan szeretek lenni. :D

4. Mi volt az első étel, amit megtanultál önállóan elkészíteni?
Rántotta. Elég szomorú, hogy kábé még most is ott tartok. Ja, és vegyésznek tanulok, elvileg baromira hasonlít a főzés és a kísérletezés. Én nem vettem észre, utóbbi jobban megy.

5. Szeretsz ruhákat venni? Mi a taktikád (céltudatos vásárló, élvezeti shoppingoló, mostmár-tényleg-muszáj-nincs-egy-rongyom-se kényszerbeszerző)? 
Óó, szeretek. Viszont csak bizonyos időközönként jön rám, hogy RUUUUUUHAAAA *.*, és akkor egy csomó boltba el kell velem jönni és megnézni, hogy jól áll-e rajtam a cucc, mert nem bízom magamban.

6. Mi a kedvenc pontod a lakásban?
Az erkély. Imádok kiülni zenét hallgatni és közben nézni a város fényeit, na meg gondolkodni.

7. Ropogós vagy tejtől szottyos müzli? És legyen benne mazsola?
Félig ropogós, félig szottyos. :D Mazsola meg ne legyen benne, csak sütiben szeretem.  

8. Melltartó: barát vagy ellenség?
Utcán barát, itthon a legnagyobb ellenség. :D

9. Mi volt az a film/könyv, ami az utóbbi időben nagy benyomást tett rád?
Mostanában olyan uncsi, szar, semmitmondó könyveket sikerült kifognom, ehh... Azért Mira Grant-től mondanám a Feed-et, még márciusban olvastam. Zombis könyvhöz képest eléggé sokatmondó, életem első könyve amin sikerült elmorzsolnom egy könnycseppet. Filmből pedig A forrás, baromi jó kis film, elgondolkodtató, még jó pár napig agyaltam rajta.

10. Mi volt az első munkád?
Az újpesti önkormányzatnál egy koszos pincében eltöltöttem egy egész nyarat. Ők irattárnak nevezték, én egy mocskos egérlyuknak. Mondjuk egészen jól fizetett és csak napi 6 órát kellett dolgoznom heti négyszer, úgyhogy annyira nem panaszkodom.

Nem vagyok valami nagy blogolvasó, Vikiét követem figyelemmel egyedül, úgyhogy nem jelölök senkit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése