2013. október 15., kedd

A városban jártam

Ez abszolút illett a mai hangulatomhoz
Pedig ma nagyon nem akartam, hanem folytatni akartam a szőrös zoknis napot. Jó, a magassarkú csizmában szőrös zoknis láb lapult (nem szőrös zoknisláb!), de a pillangós gatyámat és pokrócomat már nem vihettem, különben hülyének néznek (ó fájdalom, ezt még mindig nem tudom leszarni). Szóval be kellett merészkednem egészen a József krt.-ig, mivel el kellett mennem az okmányirodába most már tényleg (hatalmas vállveregetés, majd' minden nap mellette megyek el, de mindegy...), aztán meg a bankba utalni. Megjött a diákhitel, ami miatt egészen 3-4 órán keresztül így éreztem magam:


Na mindegy, szóval megint gondolkodóba ejtett egy-két dolog, megint volt min szörnyülködni, megint rájöttem, hogy utálom az emberiséget.
Szóval itt az ősz (legjobb évszak evör), a köztereket ellepték a gesztenyeárusok. A Corvin-negyednél lévő az ilyen multifunkciós, gesztenye mellett főtt kukoricát is árul. Szóval az igazi hardcore sült gesztenyéseknek a kabátjuk is ilyen speckó, sőt egyeseknek még a sapijuk is ilyen. Elgondolkodtam, hogy honnan a fenéből szerzik? Van erre valami külön bolt? Esetleg a munkaruházati boltban a szakácsruhák, a laborköpenyek és a műtősruhák mellett van külön gesztenyeárus outfit is? Bár most jövök rá, hogy a munkaruházatiban biztos, hogy nem lehet műtősruhát kapni, mert szerintem arra külön higiéniás előírások vannak. Mindegy. Szóval a Blahán elsétálva tényleg érdekelni kezdett a kérdés, úgyhogy ha valaki tud erre válasszal szolgálni, azt megköszönöm.
Aztán a 4-es villamoson felment bennem a pumpa szokásos módon, hogy a villamos közepe kong az ürességtől a két ajtó között, de az idióta emberek nem mennek beljebb, hanem megállnak ahogy felszálltak. Persze élvezhetem a heringpartit, mert nem tudok keresztülnyomulni 6 emberen, de ha mégis megpróbálom, akkor kapom a kedves szavakat a nyakamba. Még jó, hogy mindenki leszáll a következő megállónál.
Sikerült eljutnom a Corvin közig, ahol jött egy kis intermezzo a bank után. Szóval a mozi előtt vártam, amikor is figyelmes lettem egy huszonéves csávóra, aki kissé hajléktalan volt. Vagy csak annak nézett ki. A lényeg, hogy jött a mozi felé, közben a fejét rángatta hisztérikusan, mindeközben pedig olyan fejet vágott, hogy azt hittem mindjárt kinyír valakit. A helyzet az, hogy nem álltam távol az igazságtól, odament egy tőlem 5 méterre szobrozó nőhöz, majd 10 másodperc alatt elhadarta a következőt: "Adjon pénzt, mert éhes vagyok. Nem adsz mi, te hülye ribanc, pedig tudom, hogy ott van nálad 50 ezer forint, hogy dögöljél meg, a kurva anyádat!" Én meg csak lestem, a nő nem zavartatta magát, telefonált tovább, a pasi meg idegesen visszafordult a villamos felé. Pedig már menekülőre fogtam volna a dolgot mielőtt hozzám is odavágtat az idegbeteg.
Végül hazafelé a villamosmegállóban láttam egy csajt, aki a szokásos "simulós leggings+póló" kombinációt viselte büszkén. Általános szabály, hogy a leggings nem nadrág, azt nem helyettesíti. Én is csak tunikával vagy hosszabb ruhával veszem fel. Kivéve persze hétfőnként, mert akkor van laborom, a hosszú kabát illetve a még hosszabb laborköpenyem alatt pedig nem látszik, nekem meg akkor épp úgy kényelmes. Na visszatérve a csajra: jó alakja volt, nem vitás. Úgyhogy a segge iszonyatosan kiemelődött abban a tapadós leggingsben, a puncijáról már nem is szólva. Nem tudom, tükörbe nem nézett reggel, vagy ő ezt nem éli meg cikinek? Persze a férfiak nyálcsorgatva bámulják, aztán gondolom később meg meséli a barátnőinek: "Jaaaj csajszikák, a pasik olyan tuskók tudnak néha lenni, ahogy megnéznek az utcán, hát komolyan mondooom..." Azt hiszem megvan az indok miért is nem tudok lányokkal igazán barátkozni (kivéve az olyan furcsán normális egyedekkel, mint amilyen én vagyok). A többségük kétszínű rivalizáló liba. Meg még persze ezernyi más olyan tulajdonság van, amit nem bírok a nőtársaimban. Na és persze a többség nem szeret játékokról beszélni és még sok más fiús témáról. Viszont valószínűleg ezért nincs is sok barátom, mert a férfi-nő barátságban nem hiszek, de nem ám. Vagy 1) volt már valami olyasmi közöttünk; 2) van valami olyasmi közöttünk; 3) belátható időn belül lesz olyasmi közöttünk; 4) az illető buzi. Azt hiszem ezzel le is fedtem mindent.
A mai eszmefuttatásomnak vége (halaaaa, ejjooo, örvendés).

(Közben a felső szomszédtól furcsa hangok hallatszódnak.. remélem éppen a gázvezetéket fűrészeli)

2 megjegyzés:

  1. A leggingsre énis allergiás vagyok, és nem érdekel, az illetőnek jó segge van-é vagy sem. Én szépen tudok szavalni, mégsem üvöltözök verseket a buszon. Otthon oké, jógaórán oké, de emberek között tessék valami hosszabbal kombinálni. PONT.

    VálaszTörlés
  2. Miért nem üvöltözöl verseket a buszon?? A következő posztot legalább írhatnám rólad :(

    VálaszTörlés