2013. október 2., szerda

Igen, leállt a Facebook chat! Ennél tökéletesebb alkalom nem is lehetne arra, hogy elővegyem az analitikai kémiát, esetleg a fizikai kémiát, de nem, én ilyen blog szarok után keresek, hogy ezt is kitölthessem! Igen!
Aki nem tud angolul, az magára vessen. De úgyis mindenki tud. Úgyhogy senki nem vet magára. Én meg nem fordítom le.

1. What is more difficult for you, looking into someones eyes when you are telling someone how you feel, or looking into someones eyes when they are telling you how they feel?
Észrevettem magamon, hogy én akkor is nehezen teremtek szemkontaktust, ha csak úgy beszélek valamiről valakinek általában. Bezzeg amikor hozzám szólnak, akkor simán belenézek a másik szemébe. Szóval egyértelműen az előbbi. Főleg, hogy az igazi érzelmeimről amúgy is nehezen beszélek.
2. Think of the last time you were REALLY angry. WHY were you angry? Do you still feel the same way?
Elég sokszor mérgelődöm, bár inkább szomorú leszek, nem mérges. Azt hiszem a legutolsó, igazi nagybetűs mérgelődésem akkor volt, amikor Zolival összevesztem. Annyira felhúzott, hogy meg akarta mondani, hogy hol legyek, mit csináljak, hogy intézzem a dolgaimat, stb., hogy az valami hihetetlen. Már nem vagyok emiatt mérges, szimplán leszarom. Örülök, hogy már nem beszélünk, mert konstans szégyenérzetem volt miatta. Mármint olyan dolgokat mondott néha, hogy az már nekem volt ciki.
3. You are on a flight from Honolulu to Chicago non-stop. There is a fire in the back of the plane. You have enough time to make ONE phone call. Who do you call? What do you tell them?
Nagyon nehéz erre választ adni, mert azért mégiscsak van 2-3 fontos ember az életemben. Az biztos, hogy olyat hívnék fel, akit nagyon szeretek, és ezt meg is mondanám neki. Aztán szeretném, hogy vonalban maradna addig, amíg meg nem halok, mert nagyon-nagyon félnék. Szóval olyasvalakit választanék akiben bízok, akit szeretek és aki valamennyire le tud nyugtatni.
4. You are at the doctor’s office and he has just informed you that you have approximately one month to live. Do you tell anyone/everyone you are going to die? What do you do with your remaining days? Would you be afraid?
A családomnak biztosan elmondanám. A barátaimnak nem hiszem. Nem azért, mert nem bízok bennük, hanem azért, hogy rendesen ki tudjuk használni a maradék időt és ne az legyen, hogy sajnálkozunk azon, hogy én meghalok.
5. You can have one of the following two things. Which do you choose? Why? Love and Trust.
Mindig is a szerelmes típus voltam, ergo... 
6. You are walking down the street on your way to work. There is a dog drowning in the canal on the side of the street. Your boss has told you if you are late even once more, you are fired. Do you take the time to save the dogs life? Why or Why not?
Nem vagyok nagy állatos, de egy haldokló kutyát azért csak megmentenék. Aztán rohannék a munkahelyemre. Most már tudok sprintelni a magassarkú csizmámban is. Haha.
7. Would you rather be hurt by the one you trust the most or the one you love the most?
Engem ne bántson meg senki most már, mert már elegem van. :D De inkább utóbbi. A bizalmat nehéz visszaépíteni, szeretni meg mást is lehet, főleg, ha nagyon megbánt az illető.
8. Your best friend confesses that he/she has feelings for you more than just friendship. He/she is falling in love with you. What do you (or did you) do/say?
Az attól függ. Lehet, hogy titokban én is szerelmes vagyok belé. :D Ha nem lennék belé szerelmes, akkor megmondanám neki, hogy sajnálom, de nem. Aztán megnézném, hogy ő mit lépne, én talán még így is barátságban tudnék maradni, rajta állna ezentúl mit szeretne.
9. Think of the last person who you know that died. You have the chance to give them 1 hour of life back, but you have to give up one year of yours. Do you do it? Why or Why not?
Szerencsére nem halt meg még közeli ismerősöm, nagyik élnek, még dédszülők egy része is. De sok olyan ember van, aki ha meghalt volna, akkor beáldoznám az én egy évemet az ő egy órájáért.
10. Are you the kind of friend that you would want to have as a friend?
Őszintén? Nem mindig. Viszont most jobban belegondoltam, és igazából elég sokszor lehet rám számítani. Szívesen segítek bárkinek kb, nemhogy a barátaimnak. Hozzám lehet bármivel fordulni, számomra nem létezik kínos téma. Leszek más lelki szemetesládája is, ha arról van szó. Úgyhogy... elég király barát tudok lenni.
11. Does love = sex?
Nem mindig. De idegennel nem tudnék lefeküdni, tehát valami apró szálacska kell hogy kössön az adott személyhez.
12.Your boss tells your coworker that they have to let them go because of work shortage, and they are the newest employee. You have been there much longer. Your coworker has a family to support and no other means of income. Do you go to your boss and offer to leave the company? Why or Why not?
Na, ilyen szempontból viszont önző geci vagyok. A létfenntartás más tészta, főleg ha csak munkatársról van szó. Csak a barátaimnak vagyok szeretetszolgálat.
13.When was the last time you told someone HONESTLY how you felt regardless of how difficult it was for you to say? Who was it? What did you have to tell the person?
Amikor Danóval tisztáztuk az érzéseinket egymás iránt, meg ilyesmi, na az nehéz volt számomra. Mai napig nehéz.
14. What would be (or what was) harder for you to tell a member of the opposite sex, you love them or that you do not love them back?
Utálom a visszautasítást, tehát egyértelműen az lenne az igazán nehéz, ha be kéne valakinek vallanom, hogy szeretem.
15. What do you think would be the hardest thing for you to give up? Why would it be hard to lose?
Egy-két ember barátságát most nem tudnám feladni egyáltalán. Sokszor csak miattuk "működöm", azt várom, hogy velük beszélhessek és velük lehessek. Főleg, hogy mostanában egyáltalán nem vagyok biztos magamban, vagy hogy jó úton járok-e és fontos a támogatásuk.
16. Excluding romantic love, when was the last time you told someone you loved them. Who were they to you?
Az számít, hogy anyának mondtam valamelyik nap? :D
17. If there was one moment and one time in the last month what would you change and why?
Volt egy szombat este, amikor annyira letört és szomorú voltam, hogy két órán keresztül folyamatosan bőgtem. Senki nem volt itthon, és annyira egyedül éreztem magam, amennyire már régen. Úgy éreztem, hogy senki nincs itt, senkire sem számíthatok. Persze tudom, hogy ez nem igaz, de annyira rossz érzés volt, hogy szívesen lecserélném azt a pár órát.
18.Imagine it is a dark night, you are alone, it is raining outside, you hear someone walking around outside your window. WHO do you wish was there with you?
Gergő. A múltkor is prímán megvédte a hátamat a szörnyek elől.
19. Would you give a homeless person CPR if they were dying? Why or Why not?
Nehéz kérdés. Lehet, hogyha lenne más lehetőség, akkor inkább azt választanám. Viszont valószínűleg hiába, hogy undorító, mégiscsak egy ember életéről van szó. Persze nem akarom most a jó kislányt játszani, csak akkor derülne ki hogy reagálnék, ha tényleg ott lennék.
21.You are holding onto your grandmother’s hand and the hand of a newborn that you do not know as they hang over the edge of a cliff. You have to let one go to save the other. Who do you let fall to their death? What was your rationale for making the decision?
Egyiket ismerem, a másikat nem. Pretty obvious.
22. Are you old fashioned?
Néhány kérdésben eléggé (mi ez a mai fiatalság, swag meg yolo meg anyám kínja, könyörgöm? mióta érték a nemtudommilyen cipő a bizbasz táskával? ehh...), más kérdésekben viszont egyáltalán nem (elég sok ilyen dolog van).
23. When was the last time you were nice to someone and did NOT expect anything in return for it?
Sok ilyen van. Most olyan embernek segítek a Fortran beadandóban, aki amúgy baromira irritál. Ennél önzetlenebb dolgot most nem is tudok elképzelni.
24.Which would you choose, true love with a guarantee of a broken heart, or never loved at all? Why?
Már megszoktam az összetört kis szívemet, szóval gyanítom azt. Nem megy nekem a jégcsapkodás...
25.If you could do anything or wish anything, what would it be?
Őszintén szólva nem tudom, hogy mi az amit tényleg szeretnék :)

2 megjegyzés: