2013. október 27., vasárnap

Igen, ez egy ilyen nap :)
Én pedig mindkettőt választom,
csak fordított sorrendben
Felfedeztem egy-két dolgot magamról a héten:
1. Nem akarok öreg lenni (ki akar? de én tényleg nem). Erről kedden (is) megbizonyosodtam a piacon, amikor egy csapat zsörtölődő öregasszony között álltam sorba a hentespultnál. Közben néztem a többi öregasszonyt, akinek tényleg az a legfőbb szórakozása, hogy piacra jár. Nem akarom, hogy a pletykázás legyen a legjobb elfoglaltságom a többi szottyadt némberrel. Aztán meg tegnap este kiálltam friss levegőt szívni az erkélyre, lenéztem és egy öreg bácsi sétáltatta a kutyáját. Nem akarok olyan lassan menni, nem akarok fájdalmakat, és legfőképpen nem akarom, hogy a kutyám legyen az egyetlen társaságom. Nem szeretem a magányt, nem nagyon szeretek egyedül sem lenni, hát még évekig, amíg meg nem halok. Brrr.
2. Ha mégis megöregszem, akkor tuti, hogy zsörtölődős öregasszony leszek. Nem bírom a kölyköket, nem bírom a macskákat, nem bírom a nyomulós embereket a tömegközlekedésen, utálom, ha nem bírnak beljebb állni, azt meg még inkább, ha nem engednek leszállni.
3. Undorodom a vizes kenyértől, zsemlétől, kiflitől. Az állagától. Irtózom attól, hogy megfogjam. Brr.
4. A türelem nem az erősségem, helyette mindenkinek hisztizek. Viszont amikor aztán mégis megkapom amit akarok, na az priceless. Úgyhogy most boldogság van. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése