2013. október 29., kedd

Újévi fogadalmak

Hát hogyne... mert ez is nagyon sikerült
Viki megemlítette a blogján, hogy csinált egy listát azokról a dolgokról, amiket 2013-ban el akart érni. Erre eszembe jutott, hogy én is írtam ám újévi fogadalmakat, szám szerint 10-et. Nézzük miket sikerült teljesíteni:

1. Ez egy olyan fogadalom rögtön, amit nem szeretnék leírni, legyen elég annyi, hogy nem sikerült teljesíteni, sőt, pontosan az ellenkezője van most..

2. Legalább 15 kilót leadok. Nyárig. Ezzel együtt pedig beépítem a mozgást a mindennapjaimba. - ehhh.. hát.. félig sikerült?

3. Találok új beszélgetőpartnereket, akiket tényleg érdekel amit mondok, és nem csak a bugyimba akarnak bejutni. - nem sikerült

4. Többet eljárok itthonról, és nem fogom a nyugdíjasok életét élni. - nem sikerült

5. Befejezem a Lostot. Most már tényleg, lassan 2 éve húzom. - SIKERÜLT

6. Kiolvasom megint a Bridget Jones naplóját. - nem sikerült, de ez még talán meglesz

7. Új, papíralapú naplót kezdek és igyekszem rendszeresen vezetni is azt. - nem sikerült, túl lusta vagyok én ahhoz

8. Legalább elolvasok 75 könyvet (azaz pontosan 50-nel többet, mint 2012-ben) - most járok 26-nál.. de ez már eggyel több, mint ami 2012-ben volt, nézzük a jó oldalát, és még nincs vége az évnek!

9. Nem leszek folyton szomorú, ha mégis, akkor nem nyomom el az érzelmeimet, hanem kiadom magamból, vagy levezetem a feszültséget. - nem sikerült

10. Rendbe hozom az életemet és sokkal boldogabb leszek. - EPIC FAIL

Elég nagy bukta. Tudhattam volna, már akkor amikor leírtam őket. Mondanám, hogy ezért 2014-re nem írok fogadalmakat, de óó, kit akarok becsapni, úgyis fogok. Amikből szintén jó, ha egyet sikerül teljesíteni. Ami szintén valami jelentéktelen dolog lesz.. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése